Preston

Leden
  • Aantal bijdragen

    429
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    10

Waardering in de gemeenschap

87 Excellent

Over Preston

  • Rang
    Gevorderd Lid

Contact Mogelijkheden

  • Skype
    Manduandco

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Leersum
  • Auto ('s)
    Venga, 2011
    Niro Hybrid BusinessLine
  1. Even een update: Gisteren een telefoontje van m'n dealer. Ze gaan de betreffende onderdelen bestellen en zullen - als ze binnen zijn- 7 Nov. a.s. monteren. Hopelijk kan ik daarna die startbooster achter uit m'n kofferbak gooien .....................
  2. Spijt me xtra40, maar waarom rij ik dan nog steeds rond, en heb af en toe nodig een Booster die me even helpt als de Niro niet aan gaat? Voor mij is het dus helemaal nog niet opgelost en m'n dealer - Kooijman Tiel - laat me hiermee tobben. Jammer maar waar.
  3. Dank u wel heren van KCG voor de genoemde agendapunten en het werk dat jullie gedaan hebben Jammer vind ik dat er geen agendapunt gemaakt is van leeglopende "start" accu van de Niro. Enkelen op dit forum hebben dat probleem. Waarom niet meegenomen in deze vergadering? Cor
  4. Verbruik Niro

    2e rijtje 235/228 is de datum een typo denk ik Ron?
  5. Crash test ook leuk met de Niro

  6. Bijeenkomst de meern 18-06-2017

    in die periode is deze Niro met vakantie...
  7. AppleCar Play

    @olympus, heb jij dan al de app voor Android Auto? Mijn updates voor de Niro krijg ik er a.s. maandag 27e op.
  8. Lege startaccu van de NIRO

    Voor de Niro (Touring) in de USA hebben ze een oplossing standaard ingebouwd. Te zien vanaf 18.45 minuut.
  9. Automatisch openen en sluiten achterklep Kia venga

    Auto aanpasbedrijven zitten nogal verspreidt over NL Tik in google "autoaanpasbedrijven" en er komen er wel een paar tevoorschijn die je eventueel kunt contacten. Kom je door de molen heen dan worden autoaanpassingen vergoedt of voorgeschoten door de WMO van je woonplaats.
  10. Carkit herkent namen en nummers niet

    Hallo Gonda, carkit leest je contacten vanaf je simkaart of van je telefoon. Als ze op je simkaart staan kopieer via het menu in je telefoon naar je telefoon - of andersom.Staan ze in je telefoon kopieer ze dan naar de simkaart. Ga je later een nieuw contact toevoegen dan altijd zorgen dat deze op het voor je carkit leesbare deel komt. Dat je een kopie simkaart/telefoon op je smartfoon hebt staan is dan weer makkelijk bij vervangen/vernieuwen van simkaart of smartfoon succes.
  11. Lege startaccu van de NIRO

    Screenshot van de de technische gegevens ( KMNL) van de Niro die in Nederland geleverd wordt. Accu is standaard dus 45Ah. Gegevens via Toyota verkregen van de C-HR Hybrid (ook) 45Ah en met 1.2Turbo 60Ah. Accu van 45Ah schijnt dus voldoende te zijn voor een Hybrid. Dit is ook zo als je wat meer Km maakt per dag. Geen rekening is gehouden - volgens mij - die de Niro 1-2 dagen niet gebruiken en daarna per dag enkele korte stukjes rijdt, dus meerdere malen de startknop indrukt. Heb nog wel wat plannen maar daar zal wel wat tijd overheen gaan en indien nodig hier op het forum een update melden.
  12. Lege startaccu van de NIRO

    Beste Cor, Allereerst dank voor je bericht. Ik neem het op met KIA motors NL. Als je een keer in de buurt bent bij ons, rij even binnen zodat wij een foto van de accu en de stikker op de accu kunnen maken. Met vriendelijke groet, /knip
  13. Lichten

    of na 20 seconden door de comming home functie
  14. Lege startaccu van de NIRO

    Ook even gecontroleerd Specialmade. Bij mij ook 45Ah. Dat wordt dus een mail naar de werkplaatschef van m'n dealer
  15. Lege startaccu van de NIRO

    Mijn dealer gaf ook als optie om de - voor en achter - cam zo aan te sluiten. Maar mijn dashcam heeft zelf een kleine backup lion batterijtje erin zitten EN slaat helemaal af onder een bepaalde Volt spanning van de accu die nog ruim voldoende is om de Niro te starten. Bij enkele korte ritjes in een paar dagen zie ik dus ook dat controle lampje van de cam uit is maar na redelijke ritten blijft de cam gewoon bij stilstand standby staan om op te gaan nemen bij beweging en/of schokken. ( waarom de cam bij mij stroom is blijven trekken heb ik hierboven ergens beschreven )