Jump to content

Sigmasailor

Leden
  • Content Count

    696
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Sigmasailor last won the day on October 17

Sigmasailor had the most liked content!

Community Reputation

111 Excellent

2 Followers

About Sigmasailor

  • Rank
    Gevorderd Lid

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Hillegom
  • Werk
    Ja
  • Auto
    64 kWh Kia e-Niro ExecutiveLine 2019

Recent Profile Visitors

1,535 profile views
  1. Als er geen file informatie in je omgeving hebt krijg je die melding. Als je een andere service probeert kan die wel info geven. Daardoor dacht ik even dat het niet werkte. Is dat misschien het probleem? Hier alles trouwens OK.
  2. Hij is vervangen bij 10k maar ik hoorde de ratel, die steeds duidelijker werd, vanaf de eerste dagen. Ontwerpfout? Geen idee, de importeur laat niets los.
  3. Ik gebruik de Kia navi echt nooit; waar kan je die versie nummers vinden?
  4. Ik heb er ruim 3 maanden op gewacht maar heb wel gewoon doorgereden met de ratel. Kon geen kwaad volgens de dealer en dat klopte.
  5. Geen idee, maar hij is gisteren ge-update. Het zal de nieuwste versie zijn. Verder heb ik een iPhone 11, mogelijk heeft het soort telefoon er ook meet te maken?
  6. Zo, de nieuwe motor zit er in. Eindelijk is mijn auto oorverdovend stil geworden. Ik weet nu pas hoeveel geluid de ratel produceerde, het is echt een verschil. Ik heb begrepen dat er wel een modificatie is geweest. De motor heeft een ander onderdeel nummer, er zit een verstevigingsplaat tussen de motor en de bak en de bevestiging schijnt ook steviger te zijn, ik begreep iets van doorlopende bouten. Dan zal de uitgaande as ook wel langer zijn. De rammel is bij helemaal weg, nu hopen dat het zo blijft.
  7. Ik heb sinds gisteren IOS 13.1.3 en de laatste Kia update. Het is heel simpel: de live services werken weer. Geen idee waar het knelpunt zat omdat ik beide updates tegelijk kreeg en ze niet zonder elkaar getest heb.
  8. Ik denk dat je hier weinig antwoorden voor een Lexus zult krijgen. Ik snap je vraag ook niet helemaal? Al eens wat?
  9. Ga het morgen proberen. Ik heb een nieuwe e-motor en software update. De Apple update loopt nu; we gaan het zien.
  10. Ik, een eenvoudige gebruiker, verwacht juist wel dat Kia test wat Apple ontwikkelt. Dit probleem is waarschijnlijk veel groter dan de e-Niro en zou dus de volle aandacht van Kia moeten hebben om er, desnoods samen met Apple, uit te komen. Als die twee er samen niet uitkomen hoe moet ik dat dan doen?
  11. Als Kia dit bij Apple aankaart maakt dat meer indruk dan als een paar duizend individuen dat doen. Jammer dat Kia dit al niet in de beta fase opgelost heeft.
  12. Goed bericht van de dealer. Ze hebben een nieuwe motor; die wordt er komende dinsdag ingezet. Ik heb de importeur gevraagd waarom het zo lang duurt: beetje flauw verhaal van beperkte voorraad en keuze tussen nieuwbouw en aftersales. Ik had eigenlijk verwacht dat er een modificatie moest komen die wat tijd nodig had; zou een veel sterker antwoord geweest zijn. Openheid is niet iets wat Kia 'verweten' kan worden.
  13. Jammer, wiel even omwisselen veel werk? Tsja, als je dat echt vindt moet je ook niet melden dat je het dit weekend wel even zult proberen. We blijven natuurlijk benieuwd; een mooie video opname is natuurlijk het leukste (of het nu wel of niet past maakt dan niet eens uit).
  14. Als Henk een man van zijn woord is horen we het heel binnenkort.......
×
×
  • Create New...