Jump to content

Michel_1970

Leden
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Country

    Netherlands

Michel_1970 last won the day on January 7

Michel_1970 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutraal

About Michel_1970

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/01/1970

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Rotterdam
  • Hobby's
    Veel met de computer....
    Gamen
  • Auto
    Niro DynamicLine, Platinum Graphite

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Beste @Fumbler, mogelijk dat dit programma je kan helpen bij het bewerken van een .kml bestand. Gebruik het eigenlijk al jaren vanwege het feit dat mijn zoon landelijk voetbal speelt. en dan inderdaad als een telefoonboek importeren en klaar is........
  2. Beste @Proceed-Dennis, bekijk en lees via onderstaande link en zie aldaar dat het zonde is geweest dergelijk spul aan te schaffen. Vaak is het beter om je eerst goed te oriënteren en dan pas tot aan schaf over te gaan. dit draad en dan met name het stukje van HippeLip 14 mei
  3. Beste @gjklasens, mijn Niro is een DynamicLine en is van 31-05-2019.
  4. Deze foto bewijst maar weer hoe lekker zuinig de Niro rijd. Morgen maar weer even tanken.
  5. Beste @Syrrah, vermoedelijk heeft dit te maken met het feit dat de laatste modellen een 10,25" scherm hebben en dat je dan de mogelijkheid krijg om het scherm in 3 gedeelten weer te geven. Bij mij doet het verder niets, behalve dat het ledje ernaast aan / uit gaat. Maar misschien dat 10,25" gebruikers hier wel een antwoord op hebben.
  6. Niet om lullig te doen maar dat is ook de redenen dat ik voor de Niro (hybride) heb gekozen. Ruim 900km op 1 tankbeurt van 40ltr.
  7. Michel_1970

    Logo radiozender

    We zijn weer terug en het systeem is weer helemaal up to date, incl. logo's
  8. Net terug van de dealer en het systeem is weer helemaal up to date. Monteur had per ongeluk de verkeerde versie aangeklikt. Prima uitleg en de nodige verontschuldiging.
  9. Toch gerust gesteld door de vriendelijk dame die mij kon vertellen dat het wassen ook een standaard handeling is bij elk bezoek van de auto aan de garage. Dus, getroffen met de dealer
  10. We wachten even af en anders zelf maar even aanrommelen, ben best handig met pc en zo, dus dat komt wel goed.
  11. Bij Zeeuw & Zeeuw .......... zit daar net een klein jaartje dus kan nog niet teveel roepen. Gewoon goede service.
  12. Tijdens mijn vorig lease contract bij een ander merk kreeg ik de auto altijd netjes schoon en gewassen na elke beurt (groot of klein) terug. Ik had vandaag dit toch eigenlijk ook weer verwacht of zijn mijn verwachtingen te groot en teveel gevraagd bij een beurt????? Mijn vraag is in zijn algemeenheid of dit bij andere bestuurders wel het geval is.
  13. Michel_1970

    Logo radiozender

    Auto is vandaag al bij de dealer geweest omdat ikzelf donderdag niet kan. Maar ze hebben geen update gedaan (volgens mijn foto's) en de dealer zegt dat het wel gedaan is. Dus vanmiddag nog maar een keer langs.
×
×
  • Create New...