Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een maand of anderhalf ben ik in het bezit van een Kia Rio Superpack, en het is in een woord een geweldige auto.

Het enige probleem wat ik heb, is dat als ik mijn telefoon (iphone 4) koppel met de bluetooth in de auto hij mijn contacten dubbel overneemt!!

Heeft iemand dit zelfde probleem of is hier een oplossing voor?

Jeroen

Geplaatst

heb je ze niet ook dubbel op je telefoon en sim staan? Nee heb dat probleem niet, maar ik hbe ook een Android telefoon.

Misschien moet je even zoeken rechtsboven op iphone rio... Kan je iemand zoeken met een iphone en hem een persoonlijk bericht sturen.

Geplaatst

geen last van maar als het goed is hoef je maar een keer je telefoonboek in je radio te downloaden

weet niet of je auto cinchroniseeren aan heb staan die moet je ook even uitzeten

en aleen cinchroniseeren als je nieuwe contacten in je telefoon hebt

Geplaatst

nee contacten staan niet dubbel in mijn telefoon en sim staan. Dat van het aut. synchroniseren zal ik ook nog even checken.

bedankt alvast

Geplaatst

joenep, je hoeft niet zo verlegen te zijn hoor met dat kleine lettertje, haha!

Iphone dingen houden we het liefst gebundeld omdat de meeste vragen op elke Kia van toepassing zijn.

Plaats je vragen ajb hier: iPod en iPhone tips

dan houden we de boel bij elkaar.

• 3 weken later...
Geplaatst

Probleem is inmiddels opgelost, bleek dat via icloud contacten ook aanstonden deze heb ik uit gezet en tada nu werkt het goed.

groeten Jeroen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...