joenep Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Sinds een maand of anderhalf ben ik in het bezit van een Kia Rio Superpack, en het is in een woord een geweldige auto. Het enige probleem wat ik heb, is dat als ik mijn telefoon (iphone 4) koppel met de bluetooth in de auto hij mijn contacten dubbel overneemt!! Heeft iemand dit zelfde probleem of is hier een oplossing voor? Jeroen Quote
MiNi0101 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 heb je ze niet ook dubbel op je telefoon en sim staan? Nee heb dat probleem niet, maar ik hbe ook een Android telefoon. Misschien moet je even zoeken rechtsboven op iphone rio... Kan je iemand zoeken met een iphone en hem een persoonlijk bericht sturen. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 geen last van maar als het goed is hoef je maar een keer je telefoonboek in je radio te downloaden weet niet of je auto cinchroniseeren aan heb staan die moet je ook even uitzeten en aleen cinchroniseeren als je nieuwe contacten in je telefoon hebt Quote
joenep Geplaatst 17 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2012 nee contacten staan niet dubbel in mijn telefoon en sim staan. Dat van het aut. synchroniseren zal ik ook nog even checken. bedankt alvast Quote
bigwade Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 joenep, je hoeft niet zo verlegen te zijn hoor met dat kleine lettertje, haha! Iphone dingen houden we het liefst gebundeld omdat de meeste vragen op elke Kia van toepassing zijn. Plaats je vragen ajb hier: iPod en iPhone tips dan houden we de boel bij elkaar. Quote
joenep Geplaatst 2 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2012 Probleem is inmiddels opgelost, bleek dat via icloud contacten ook aanstonden deze heb ik uit gezet en tada nu werkt het goed. groeten Jeroen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.