Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Parkeersonsoren werken niet meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zojuist wilde ik achteruit inparkeren en merkte dat de sensoren het niet meer deden, iemand anders ook dit probleem of gehad?

Geplaatst

Zat er wel iets achter je? Hij slaat alleen aan bij iets achter de auto... laat eens iemand achter je staan

Geplaatst

Alles getest, auto opnieuw gestart maar hielp niets.

Van de week maar even naar een dealer.

Geplaatst

Niet toevallig de schakelaar aangetikt met in/uit stappen ofzo? Weet niet percies hoe het zit bij de rio, maar zijn wagens met simpele aan/uit knopjes

Geplaatst

Knopjes is het niet, ik heb het licht weer helemaal aan gezet en weer uit en toen deden ze het weer.

Ga het wel even in de gaten houden, ik reken toch echt op de hulp.

Geplaatst

Ik wil niet zeiken maar je mag nooit vertrouwen op je sensoren he, het is hulp en geen middel waar je blind op kan vetrouwen helaas:(. Mooi dat het ""opgelost"" is .

En het verloopstukje van de trekhaak stekker is inderdaad ook een goeie!! Bij de audi van mijn werkgever werkt hij inderdaad ook niet waarneer deze er nog in zit

Geplaatst

Vanmorgen weer gecontroleerd op de werking, helaas deden ze het weer niet.

Ik denk toch maar even langs de dealer te gaan.

Auto 1 week in bezit.

Geplaatst

Ik wil niet zeiken maar je mag nooit vertrouwen op je sensoren he, het is hulp en geen middel waar je blind op kan vetrouwen helaas:(. Mooi dat het ""opgelost"" is .

En het verloopstukje van de trekhaak stekker is inderdaad ook een goeie!! Bij de audi van mijn werkgever werkt hij inderdaad ook niet waarneer deze er nog in zit

Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar als ik parkeersensoren op mijn auto heb wil ik daar wel op kunnen vertrouwen. Waar heb ik ze anders voor? Ze zijn er juist om mij te helpen voor de dingen die ik niet (kan) zien. TIP: pas je snelheid wel aan, want als je hard achteruit rijdt is je parkeersensor niet sneller. Daar kwam het autoverhuurbedrijf laatst ook achter toen ze de huurauto van de zaak kwamen ophalen :-)

Geplaatst

Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar als ik parkeersensoren op mijn auto heb wil ik daar wel op kunnen vertrouwen. Waar heb ik ze anders voor? Ze zijn er juist om mij te helpen voor de dingen die ik niet (kan) zien. TIP: pas je snelheid wel aan, want als je hard achteruit rijdt is je parkeersensor niet sneller. Daar kwam het autoverhuurbedrijf laatst ook achter toen ze de huurauto van de zaak kwamen ophalen :-)

het is niet voor niks parkeerhulp... parkeersensoren willen nog wel eens de verveelende eigenschap hebben om kleine lage paaltjes over het hoofd te zien..

Dat 90% van de mensen in de praktijk er blind op vertrouwd snap ik ook wel..

Geplaatst

@baggio

wist je ?? dat als je achteruit rijd je eerst een piepje hoort en dat er heel even een autotje in beeld komt maar als er niks achter je wagen in

de weg staat het wagentje van de kilometer teller verdwijnt en zich pas weer laat zien als er iets achter de auto op duikt

ik dacht ook eerst dat mijn sensoren niet werkten maar kwam er achter dat het op deze manier werkte

scheelde weer een keertje voor gek staan en dat doe ik niet zo graag

Geplaatst (aangepast)

Had ik al geprobeert duidelijk te maken, maar jij kan dat veel beter verwoorden... maar kan natuurlijk ook gewoon een half los zittend stekkertje zijn :)

aangepast door Alex VB
onnodig quoten
Geplaatst

Bedankt allemaal voor de tips, ze doen of beter gezegd deden het weer.

Zodra ik de "automatische verlichting" inschakel doen ze het niet meer.

Zou het kunnen komen omdat ik een afneembare trekhaak heb, deze is niet gemonteerd

maar ligt in de achterbak. Moet ik dan toch echt langs de dealer?

Verder vandaag voor het eerst getankt en was erg benieuwd wat het verbruik zou zijn...

1:12,5 en dat op kleine stukjes rijden per keer 10 km en 1x naar Amsterdam op en neer 90 km.

En dat voor een 1.4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...