Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Edwin63

bij mij is ook iets met de rubbers gedaan, maar geen kitlucht in de auto, maar nog wel het water op de drempels en ze hadden de deur ook bijgesteld voor dit euvel met als resultaat nog meer windgeruis als kadeautje ,(dit echter zonder dat TSB gebeuren overigens), wat ik een achterlijk systeem vind.

In eerste instantie was de opmerking, dat is standaard die afwatering op een SP3, gevoel voor humor hebben ze wel, maar dat gaat snel over als je voor een 2e keer met dezelfde onvolkomenheid aanmeld.

Grtz

Dat zeiden ze bij mij ook, het is normaal dat er water door de deur loopt, daarom zitten er ook gaatjes onder aan de deur!,

Nadat ik ze wat meewarig aan had gekeken, gingen ze er naar kijken en toen ik de auto bracht was er opeens een fabrieksupdate mbt rubbers. Krijg steeds minder vertrouwen in mijn dealer.

Geplaatst

@Edwin63

ik ben er nu bij drie geweest, en ga het geloof ik met je eens zijn.

(voorvalletje; sta te wachten bij de balie en had net de mededeling gekregen van " hebben we nog niet eerder gehad" achter mij meld zich een dame en komt met hetzelfde

en zegt erbij "ben al een keer geweest hiervoor maar het is nog niet verholpen' daar stond ie met een mond vol ...)

Grtz

Geplaatst

Dat zeiden ze bij mij ook, het is normaal dat er water door de deur loopt, daarom zitten er ook gaatjes onder aan de deur!,

Nadat ik ze wat meewarig aan had gekeken, gingen ze er naar kijken en toen ik de auto bracht was er opeens een fabrieksupdate mbt rubbers. Krijg steeds minder vertrouwen in mijn dealer.

Opzich klopt het ook dat er water door de deur heen loopt, maar dat moet dan wel aan de goede kant van het rubber weer naar buiten ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...