alwie Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Hoi, Ik ben Alwie Ik krijg in augustus een Picanto, 5 deurs met comfortpack en met 4 speakers. Ik wil de speakers vervangen. Wie weet 1. Welke maat speakers voor kunnen? (ik dacht 10,5 cm) 2. Welke maat speakers achter kunnen? 3. Of er kant en klare pasringen zijn om speakers passend te maken? 4. Zo ja waar ik deze pasringen kan kopen Hartelijke groet, Alwie Quote
Jim Brouns Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Welkom en alvast veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Alex VB Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Welkom Alwie, Ik wens je veel plezier op het forum en met je nieuwe aanwinst. Het lijkt mij het verstandigst dat je het voorstel topic alleen maar gebruikt voor je voor te stellen en de welkomsberichten van de andere leden in ontvangst te nemen. Stel je vraag mbt. de audio in de Rio aub in het daarvoor bestemde subforum. Gebruik wel aub de zoekfunctie om te kijken of het onderwerp niet al bestaat. Zo voorkom je wildgroei van gelijkaardige topics Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.