Guest renjordi Posted June 30, 2012 Posted June 30, 2012 Hallo allemaal. Ik ben de toch wel trotse bezitter van een Kia Cee'd 1.6 CRDI uit 2007. Nu heb ik een 1DIN autoradio/dvd met een klapscherm die ik graag wil inbouwen. Ik had via Navaudio een inbouwframe besteld. zie link. http://www.navaudio.nl/products/Kia-Ceed-2007-%252d%252d%3E-.html Nu is het probleem dat dit frame niet helemaal 100% past. De middenconsole loshalen gaat prima, echter als ik dit frame vastzet en de radio monteer wil de console niet meer goed terug. Aan de onderzijde wordt de console naar buiten gedrukt, waardoor er een behoorlijke spleet overblijft onder. Niet heel erg mooi. Vraag: is er een ander inbouwframe beschikbaar, bijvoorbeeld van een Kia Venga of ander type welke wel goed past, of waar misschien andere mensen goede ervaringen mee hebben? Ik hoop dat er iemand is die deze, ietwat vreemde, vraag kan beantwoorden. BEDANKT! Zie hieronder nog een foto van de gebruikte, niet passende, frame Quote
gare aap Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 hmmm, ik zat er ook aan te denken om dit aan te schaffen. heb je al een oplossing of nog niets gevonden? ben wel benieuwd namelijk Groeten Twan Quote
Wimis on Posted July 9, 2012 Posted July 9, 2012 Met een hamer, past alles......... Maar dat zal niet de oplossing zijn. En beetje voorstellen enzo doet wonderen, Renjordi. Je hebt een 1Din systeem en bestelt een 2Din........ Nee dat gaat niet werken, passen. Er blijft een gat over. Zoals je aangeeft. Quote
deecaik Posted August 12, 2012 Posted August 12, 2012 Hallo allemaal. Ik ben de toch wel trotse bezitter van een Kia Cee'd 1.6 CRDI uit 2007. Nu heb ik een 1DIN autoradio/dvd met een klapscherm die ik graag wil inbouwen. Ik had via Navaudio een inbouwframe besteld. zie link. http://www.navaudio....d%252d%3E-.html Nu is het probleem dat dit frame niet helemaal 100% past. De middenconsole loshalen gaat prima, echter als ik dit frame vastzet en de radio monteer wil de console niet meer goed terug. Aan de onderzijde wordt de console naar buiten gedrukt, waardoor er een behoorlijke spleet overblijft onder. Niet heel erg mooi. Vraag: is er een ander inbouwframe beschikbaar, bijvoorbeeld van een Kia Venga of ander type welke wel goed past, of waar misschien andere mensen goede ervaringen mee hebben? Ik hoop dat er iemand is die deze, ietwat vreemde, vraag kan beantwoorden. BEDANKT! Zie hieronder nog een foto van de gebruikte, niet passende, frame hallo Gast_renjordi_* heb ook een kia ceed 2007 en heb volgens mij dezelfde inbouw frame gebruikt het past bij mij wel goed ik had deze besteld bij In Car Music in engeland single din facia adaptor ctk24ki07 samen met een stuurwiel adaptor interface werkt prima ik hoop dat je hier wat mee kan. Quote
Pharan Posted November 12, 2012 Posted November 12, 2012 ....samen met een stuurwiel adaptor interface werkt prima... Hallo, ik heb een vraag over de adapter voor het stuurwiel. Ik heb een radio gekockt van JVC (KD-R53) en daar zit een kabelbundel bij die ik op de radio aansluit en aan het andere uiteinde een ISO aansluiting heeft. Uit de bundel komt ook een draadje met een labeltje 'steering wheel'. Sluit ik dit kabeltje aan op de steering wheel adapter die je bij In Car Music in de UK hebt gekocht? En heb ik dan nog andere kabels nodig om de kabel in de Cee'd zit te koppelen met de ISO kabel die bij de radio zit? Groeten, Leon Quote
Pharan Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Hallo allemaal, inmiddels heb ik ook dat paneel besteld in Engeland bij Dynamic Sounds. Bij mij past het paneel ook niet. Het schroefgat van het paneel rechtsboven valt buiten het schoefgat van bevestiging in de auto. Daardoor krijg ik het dashboard paneel er niet meer helemaal opgeklikt. Iemand hierboven gaf aan dat het paneel wel past. Vielen alle schroefgaatjes wel op de juist plek toen? Iemand verder ervarging met dit paneel? Groeten, Leon Quote
Recommended Posts