rightone Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 hallo allemaal, klopt het dat er een soort "stop" zit op het gaspedaal, gisteren leek het net dat als je het gastpedaal helemaal indrukt je drempeltje voorbij gaat normaal geef ik geen plankgas maar wilde wel eens het gaspedaal vol intrappen toen ik dit dus voelde.... Quote
rightone Posted July 4, 2012 Author Posted July 4, 2012 is daar een reden voor bijvoorbeeld ivm het eco-rijden of ? (rijd voor het eerst in een hele nieuwe auto en in mijn "oude" opel astra had ik dit niet...) Quote
xtra40 Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 die klik in je gas pedaal die hoort daar te zitten en die heeft zeg maar 2 en als je een automaat hebt 3 funkties ten eerste dat je doel bewust volgas moet geven ten tweede als je een automaat hebt dient deze voor je kickdown en het belangrijkste ten derde als je je speedlimiter gebruikt en je moet toch even gas geven dan moet je hem door deze klik heen drukken en dab gaat de wagen toch harder rijden is dus ook voor de veiligheid lees maar in je instuktie boekje blz 331 hoofdstuk 5 blz 50 1 Quote
rightone Posted July 4, 2012 Author Posted July 4, 2012 bedankt voor de toelichting heb het instructieboekje wel vluchtig doorgebladerd maar zover was ik nog niet... Quote
xtra40 Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 ik wist het dus het was voor mij een kleine moeite om het even voor je op te zoeken Quote
Presiozo Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 nog nooit opgevallen en toch zo on-zuinig rijden, kan je nagaan of ik trap hem er gelijk al doorheen dat kan ook... in de golf die we hebben zit kick down en daar merk k het wel duidelijk dat hij over dat punt heen moet. Quote
xtra40 Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 klik zit op ongeveer 80 procent van je pedaal weg Quote
Demoniac Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 Ik heb gisteravond er op gelet, maar kon ook niet echt iets voelen Nog eens beter proberen dan.. Quote
xtra40 Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 als je cruisecontrol en speed limitter hebtt dan moet het er echt opzitten Quote
Presiozo Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 ik heb een plus pack, geen limiter en ook geen cc. dat zal het zijn want als het voelt zoals een kick down dan heb ik het zeker niet. Quote
xtra40 Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 ja dat zou dan inderdaad heel goed kunnen daar had ik nog niet aan gedacht Quote
Recommended Posts