AJ Mol Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Het bestuur van PuntoSportivo wil een meeting organiseren in Utrecht. Het lijkt me leuk om hieraan mee te doen. Kunnen de Picanto's zich zeker laten zien. Heb je alvast belangstelling geef het dan aan. Een datum is nog niet echt bekend maar nadere info volgt zeker. Hier volgt hun eerste verzoek: Beste Clubs, Tuningfreaks, en Autogekken, Komende lente willen wij als bestuur van PuntoSportivo een meeting organiseren in Utrecht. Misschien is het wat vroeg voor deze mailing! Maar beter te vroeg als te laat! In het verleden is er al weleens een soortgelijke meeting geweest ook bij Utrecht, hier waren toen oa de saxo16Vclub, de 106extreme club en puntosportivo bij aanwezig! En was best een succes! En in onze ogen zeker voor herhaling vatbaar! Dit willen wij dan ook graag aankomende lente proberen! En niet alleen! Maar met zoveel mogelijk andere clubs. Die net als wij gek zijn van onze eigen wagens! Maar toch ook weleens wil buurten bij de buren? Deze meeting moet de naam: "Battle of the Small" gaan krijgen!! Niet omdat we hier willen gaan vechten met elkaar, maar een beetje competitie is niet verkeerd, dus wie kan er met de meeste leden (of zelfde soort type auto) op komen dagen? wij zouden het leuk vinden als jullie hier als club ook bij aanwezig willen zijn! -------------------------------------------------------------------------------- Wat is de bedoeling?: Ieder zijn eigen meeting, maar wel allemaal op dezelfde locatie! Op deze manier kunnen we ook eens bij andere clubs kijken! Ideeen van elkaar op doen, gezellig praten over tuning, onderhoud, merken, types, over de verschillende auto?s, over het weer(?) en over elkaar? en wat is er nou leuker dan "Gluren bij de Buren" Wanneer moet het plaatsvinden?: Wij dachten aan zondag 13 April. April is misschien iets vroeg in het jaar? Maar Juli is misschien weer druk ivm eigen meeting, shows en vakantie? Wie komen er waarschijnlijk?: Uiteraard zijn wij er als PuntoSportivo bij. Verder zijn er uitnodigingen onderweg naar alle clubs met kleinere auto's binnen de club. van Punto tot Polo, en Arosa tot Saxo! En komen er binnenkort flyers op verschillende sites! Mochten jullie clubs of personen weten die misschien geen uitnodiging gehad hebben, maar wel onder de Small cars vallen, stuur dan deze uitnodiging maar vooral door!!!! Iedereen is welkom!!! Waar zou deze meeting zijn?: Lekker centraal in het land, met genoeg ruimte! Wij hadden in gedachten: AC Restaurant de Meern aan de A12. Veel van jullie houden daar ook wel eens een meeting, of zijn hier al wel eens geweest! En de Meern ligt lekker centraal in Nederland! Hoe pakken we dit aan?: In principe hoeven jullie als club of persoon weinig te doen. Aanwezig zijn met zoveel mogelijk leden/vrienden zou leuk zijn! En een stukje promotie op jullie site en forum. (flyer en promomateriaal komt nog!) Maar wij als PuntoSportivo zetten in principe alles op. (hulp is welkom uiteraard) Om extra veel mensen te trekken willen we misschien ook een contest doen! Een beker voor de club met de meest aanwezige auto's! En een top5 (of top10) van mooist aanwezige showwagens! Maar dit is nog niet zeker en niet het eerste uitgangspunt. De hele dag kan men terecht in het AC Restaurant. Oa voor een hapje en een drankje en voor toiletgebruik. Daarnaast zijn we in overleg met een aantal bedrijven voor een aantal clinics, en demo?s! (tips zijn welkom) ---------------------------------------------------------------------------------- Het enige wat we nog nodig hebben is jullie hulp om zoveel mogelijk (kleinere) auto?s bij elkaar te krijgen! Ik hoor graag van jullie wat jullie van het idee vinden! Of er animo voor is binnen jullie club! En of je aanwezig zult zijn bij de Battle of the Small!! Wij zijn in ieder geval super-enthousiast en hopen dat jullie dit natuurlijk ook zijn! Uiteraard volgt er nog meer info voor de geinteresseerden!! Ik hoor het graag van jullie! Tot horens! Met vriendelijke groet, Mathijs van der Linde Voorzitter PuntoSportivo.com www.puntosportivo.com
Tazteam Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Ik heb deze info ook gekregen via onz tuningclub, wij zijn daar dus ook aanwezig, nog meer mensen??????? Philip
Tazteam Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Dat zou zeer leuk zijn, iemand van dit forum daar te mogen ontmoeten, ik weet niet wie jij bent en hoe je eruit ziet, maar ik denk wel dat jij ons zal herkennen Ik heb even gemaild naar de organiserende club, in de hoop nog meer info te krijgen. Groeten Philip
Bartj Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 het is ook de eerste keer dat ik naar een meeting ga kheb me picanto ook net een dag en wil wel eens kijken wat er allemaal mee kan en van andere wat dingen leren en denk dat een meeting leuk en interesant zal zijn
Takis Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Ik ga toch ook wel proberen of ik erbij kan zijn. Moet even kijken hoe ik met mijn werk zit rond die tijd.
Tazteam Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Ik ga toch ook wel proberen of ik erbij kan zijn. Moet even kijken hoe ik met mijn werk zit rond die tijd. Houdt dan contact met mij, kunnen we eventueel met een groep naar deze meeting vanuit Breda, Etten Leur, Zundert enz enz Philip Hier de flyer:
Takis Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 hoi philip, ik zal zeker contact houden met je hierover. groetjes Takis
Tazteam Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Klopt helemaal, maar als wij met een delegatie Picanto's daar naartoe gaan, kunnen ze volgend jaar niet meer om ons heen. Daarom.............Pica's van Nederland, naar de Meern!!! Philip
Tazteam Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Zijn er nog liefhebbers om hieraan deel te nemen. De auto's hoeven NIET getuned te zijn, mogen gewoon standaard zijn. Geef even via mail of PB aan mij door of je zin hebt om te komen. Het gaat om kleine auto's, kunnen er lekker veel op de parkeerplaats in de Meern. Ik hoor het wel. Philip
Tazteam Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Ik moet voor Zondag 6 April de lijst doorgeven met deelnemers. Dit om de organisatie de gelegenheid te geven de clubs in te delen. Zijn er nog liefhebbers om mee te gaan?? Reageer dan snel op: tazteam@casema.nl Philip
Takis Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Ik weet nog niet hoe ik rond die tijd zit met mijn werk dus zet mij maar op de lijst onder voorbehoud.
Bartj Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 ik lees je bericht nu pas maar ik heb al aangegeven dat ik kom sta ik op de lijst en hoe gaat het in zijn werk het is namelijk mijn eerste meeting? Ik moet voor Zondag 6 April de lijst doorgeven met deelnemers.Dit om de organisatie de gelegenheid te geven de clubs in te delen. Zijn er nog liefhebbers om mee te gaan?? Reageer dan snel op: tazteam@casema.nl Philip
Tazteam Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 ik lees je bericht nu pas maar ik heb al aangegeven dat ik kom sta ik op de lijst en hoe gaat het in zijn werk het is namelijk mijn eerste meeting?Ik moet voor Zondag 6 April de lijst doorgeven met deelnemers.Dit om de organisatie de gelegenheid te geven de clubs in te delen. Zijn er nog liefhebbers om mee te gaan?? Reageer dan snel op: tazteam@casema.nl Philip Ik heb eigenlijk van niemand een bevestiging gehad. Ook niet vanuit onze tuningclub. Wel weet ik van de organisatie dat het beredruk zal zijn, en dat wij (tazteam), wel een plekkie hebben en dat het terrein vol staat. Je kan het proberen om via de organisatie nog iets te regelen: meetings@puntosportivo.com Wij vertrekken zo rond 10.30 uur richting Utrecht, lekker op tijd aanwezig. Als je het toch probeert via bovenstaand e-mailadres, misschien een kansje dat je binnen kan komen. Succes Philip
Takis Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 ik kan er dit weekend helaas niet bij zijn vanwege mijn oproepdienst. Ik ga zeker proberen om de volgende meeting wel bij te kunnen wonen.
Recommended Posts