Ben2 Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 Dit weekend heb ik navigatie laten inbouwen in mijn Kia Rio plus pack. Dit was het lijstje: Kenwood DNX7210bt Inbouwpaneel Stuurwielbediening interface + kabel iPod connector Ben heel tevreden over het resultaat. Ik heb er een paar foto's bijgedaan. Quote
Demoniac Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 Ziet er fraai uit! Mag ik de hele hollandse vraag stellen wat zoiets kost? Quote
Ben2 Posted July 8, 2012 Author Posted July 8, 2012 Ziet er fraai uit! Mag ik de hele hollandse vraag stellen wat zoiets kost? Alles bij elkaar (incl. monteren) betaalde ik €1500,- Quote
Wimis on Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 Hallo Ben2, Die kenwood zit er netjes ingebouwd. Het blijven dus knappe schermen die 2Din. En ja kwaliteit heeft een prijs. Quote
logan Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 Ziet er mooi uit Ben, gefeliciteerd ermee! Heb je nog de standaard speakers? Ik ben benieuwd als het geluid beter is dan de standaard radio Waarom ben je voor deze Nav gegaan? Zelf ben ik ook aan het rond kijken voor een 7 inch Nav. Quote
Ben2 Posted July 8, 2012 Author Posted July 8, 2012 Dank je! Heb je nog de standaard speakers? Ik ben benieuwd als het geluid beter is dan de standaard radio Waarom ben je voor deze Nav gegaan? Zelf ben ik ook aan het rond kijken voor een 7 inch Nav. Ik heb nog standaard speakers. Het geluid is beter geworden, ook omdat je wat meer mogelijkheden hebt, zoals een equalizer en wat andere audio instellingen. Maar ik vermoed dat ik over een tijdje het niet kan laten om er toch betere speakers in te (laten) zetten en een subwoofer. Het hoeft van mij niet groots (hard) te zijn, maar het mag wel een tikje mooier klinken. Ik heb voor deze nav gekozen door wat zoeken op internet, en rond te vragen. Dit model is trouwens net uit, dus heel veel valt er nog niet te vinden. Misschien ken je het navigatieforum.nl? Daar loopt wel een draadje over dit type nav, namelijk dat het navigeren soms niet lekker gaat. Neemt bijvoorbeeld een afslag eerder en laat je vervolgens langer binnendoor rijden. Dit las ik pas nadat ik de bestelling had gedaan natuurlijk. Zelf heb ik geen problemen ervaren en vind het een gers ding. Ik heb er nu een usb harddisk van 500GB aan gehangen met wat muziek en video. Streamen via bluetooth werkt ook. Echt alles in één, van muziek, telefoon, video tot navigeren... Hier staan de specs. Quote
Recommended Posts