madjack Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 mijn Rio 15 LS uit 2004 heeft problemen tijdens het rijden met de airco aan hij blijft dan stotteren en inhouden de garage waar ik hem heb gekocht zegt dat dit zo hoort maar daar geloof ik niets van ik weet dat het vermogen iets inzakt maar dat stotteren kan nooit de bedoeling zijn wie kent dit probleem ?? Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Ik heb ook een rio 1.5 uit 2004 gehad maar die gIng zeker niet stotteren Je voelde wel dat de pomp insloeg maar meer ook niet dus dat klopt niet erg wat ze zeggen Ik weet niet of er onlangs iets aan de airco is gedaan ???? Quote
Derrek Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Als het goed is, dan geeft de airco bij het aanslaan een signaal naar het motormanagement waardoor het verlies aan vermogen door de airco wordt gecompenseerd door iest meer "gas" te geven. Zou daar iets mis mee kunnen zijn? Quote
madjack Geplaatst 14 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2012 Ik heb ook een rio 1.5 uit 2004 gehad maar die gIng zeker niet stotteren Je voelde wel dat de pomp insloeg maar meer ook niet dus dat klopt niet erg wat ze zeggen Ik weet niet of er onlangs iets aan de airco is gedaan ???? Nee niets spec hij is gecontrlo en goed bevonden hij werkt ook perfect alleen dat stotteren Quote
madjack Geplaatst 14 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2012 Als het goed is, dan geeft de airco bij het aanslaan een signaal naar het motormanagement waardoor het verlies aan vermogen door de airco wordt gecompenseerd door iest meer "gas" te geven. Zou daar iets mis mee kunnen zijn? het verlies aan vermogen is er id bij het aanslaan maar dat vind ik geen probl het gaat mij meer om het stotteren nadien Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.