Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mijn Rio 15 LS uit 2004 heeft problemen tijdens het rijden met de airco aan hij blijft dan stotteren en inhouden

de garage waar ik hem heb gekocht zegt dat dit zo hoort maar daar geloof ik niets van

ik weet dat het vermogen iets inzakt maar dat stotteren kan nooit de bedoeling zijn wie kent dit probleem ??

Geplaatst

Ik heb ook een rio 1.5 uit 2004 gehad maar die gIng zeker niet stotteren

Je voelde wel dat de pomp insloeg maar meer ook niet dus dat klopt niet erg wat ze zeggen

Ik weet niet of er onlangs iets aan de airco is gedaan ????

Geplaatst

Als het goed is, dan geeft de airco bij het aanslaan een signaal naar het motormanagement waardoor het verlies aan vermogen door de airco wordt gecompenseerd door iest meer "gas" te geven. Zou daar iets mis mee kunnen zijn?

Geplaatst

Ik heb ook een rio 1.5 uit 2004 gehad maar die gIng zeker niet stotteren

Je voelde wel dat de pomp insloeg maar meer ook niet dus dat klopt niet erg wat ze zeggen

Ik weet niet of er onlangs iets aan de airco is gedaan ????

Nee niets spec hij is gecontrlo en goed bevonden hij werkt ook perfect alleen dat stotteren

Geplaatst

Als het goed is, dan geeft de airco bij het aanslaan een signaal naar het motormanagement waardoor het verlies aan vermogen door de airco wordt gecompenseerd door iest meer "gas" te geven. Zou daar iets mis mee kunnen zijn?

het verlies aan vermogen is er id bij het aanslaan maar dat vind ik geen probl het gaat mij meer om het stotteren nadien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...