Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op mijn pasje stond een verkeerd e-mailadres... net een account aangemaakt bij mijnkia.nl en kreeg gelijk een aanmeldings/activeringsmail:

Bedankt voor uw aanmelding op MijnKia.

Hieronder vindt u de link waarmee u uw account kunt activeren. U kunt daarna inloggen met het door u opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

KLIK HIER OM UW ACCOUNT TE ACTIVEREN

Met vriendelijke groet,

Kia Motors Nederland B.V.

Kon gelijk verder... geen enkel probleem

Geplaatst

dat is wat ik precies ook gedaan heb en krijg ook de melding dat het geactiveerd is enzo alleen lukt het inloggen dan nog steeds niet.

maar heb al gemaild naar ze dus laat hun maar kijken.

Geplaatst

ik kan ook gewoon uit en inloggen... zonder problemen... probeer eens een andere web-browser of je geschiedenis + cookies leeg/weggooien

Overigens staat het ook vol onzin... het vervangen van je distributieriem... volgens mij hebben we een distributie ketting... etc etc... op de hoofdpagina staat iets over een update van de navigatie (deze heb ik er ook niet in)

Voor een pagina die heet MIJNkia vind ik het een beetje onprofessioneel overkomen van kia.

Geplaatst

ik heb alles al geprobeerd wat jij zegt en dan nog niets,maar ik wacht het wel even af het heeft geen haast maar op verschillende dagen proberen wordt het toch een beetje frustrerend haha! ach komt wel goed.

thx voor het meedenken iig.

Geplaatst

en opnieuw aanmelden? mijn pasje miste een puntje tussen mijn voorletter en achternaam, maar ik kon gewoon een nieuw account aanmaken met mijn autogegevens.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...