Combi Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Wie kan mij helpen, sinds een week of 5 eigenaar van de Kia Cee'd SW Seven met Bluetooth radio(2011) Opnemen van de telefoon gaat prima en het geluid is ook goed, maar als ik een nummer bel vanaf de telefoon hoor ik niks, telefoon gaat over maar er is geen geluid. Het laatste gesprek via het stuurknopje werkt ook goed. Het zal toch niet zo zijn dat je de telefoon alleen maar op kan nemen, en geen uitgaand gesprek kan voeren! Quote
Guest Warmentuuter Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=search&do=search&andor_type=&sid=5e4dfad4791606841ab00bbb399ab241&search_app_filters[forums][sortKey]=date&search_app_filters[forums][sortKey]=date&search_term=telefoon&search_app=forums&st=0 Combi hier vind je vast wel iets over telefoon en verbindingen. Rechtsboven vind je de zoekfunctie Quote
Combi Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=search&do=search&andor_type=&sid=5e4dfad4791606841ab00bbb399ab241&search_app_filters[forums][sortKey]=date&search_app_filters[forums][sortKey]=date&search_term=telefoon&search_app=forums&st=0 Combi hier vind je vast wel iets over telefoon en verbindingen. Warmentuuter, ben nog niet zo thuis op het forum. Hoe kan ik jou link openen? Rechtsboven vind je de zoekfunctie Quote
Guest Warmentuuter Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Door op de link te klikken kan je deze openen. Hier kom je vast verder mee Quote
Combi Posted July 19, 2012 Author Posted July 19, 2012 Door op de link te klikken kan je deze openen. Hier kom je vast verder mee Warmentuuter, ik heb getracht de link te openen door erop te klikken. Maar de link linkt me nergens naartoe, wat doe ik verkeerd? Ik denk niks, want erop klikken is erop klikken. Ik wacht je antwoord af, alvast bedankt! Combi Quote
Guest Warmentuuter Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Vreemd dat het niet werkt. Maar je kan zelf ook de zoekfunctie gebruiken. Die zit rechtsboven in (het zwartebalkje) Daar tik je bijvoorbeeld telefoon of bleutooth in, Zet de zoekfunctie op dit forum (staat waarschijnlijk nu op dit topic) en klik op het vergrootglas. En je krijgt alle topic die over telefoons gaan. Maar voor de Cee'd met navigatie is er een update sinds juli 2012 Vanaf juli 2012 is er een software update beschikbaar voor de originele Full Map navigatie. Deze update bevat o.a.: * een verbetering van de werking van de voice commando's * verbeteringen aan de software * bluetooth update U kunt deze software makkelijk zelf downloaden en installeren. Om deze installatie te kunnen uitvoeren heeft u een lege USB stick nodig van minimaal 1GB. In deze handleiding kunt u stap voor stap lezen welke stappen er uitgevoerd dienen te worden. Download Software Update Lees wel goed de handleiding door en als je een eco uitvoering hebt moet je tijdens de update de motor laten draaien. Waarchijnlijk zijn je problemen dan over. Quote
Combi Posted July 20, 2012 Author Posted July 20, 2012 Vreemd dat het niet werkt. Maar je kan zelf ook de zoekfunctie gebruiken. Die zit rechtsboven in (het zwartebalkje) Daar tik je bijvoorbeeld telefoon of bleutooth in, Zet de zoekfunctie op dit forum (staat waarschijnlijk nu op dit topic) en klik op het vergrootglas. En je krijgt alle topic die over telefoons gaan. Maar voor de Cee'd met navigatie is er een update sinds juli 2012 Vanaf juli 2012 is er een software update beschikbaar voor de originele Full Map navigatie. Deze update bevat o.a.: * een verbetering van de werking van de voice commando's * verbeteringen aan de software * bluetooth update U kunt deze software makkelijk zelf downloaden en installeren. Om deze installatie te kunnen uitvoeren heeft u een lege USB stick nodig van minimaal 1GB. In deze handleiding kunt u stap voor stap lezen welke stappen er uitgevoerd dienen te worden. Download Software Update Lees wel goed de handleiding door en als je een eco uitvoering hebt moet je tijdens de update de motor laten draaien. Waarchijnlijk zijn je problemen dan over. Ik ga het proberen! Heb helaas geen fulltime map nav. Wil dit in de toekomst wel aanschaffen, ervaring met aftersales producten? De originele vind ik wel erg duur Quote
Guest Warmentuuter Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Ik zou de navigatie er niet achteraf inbouwen. Daar kan je heel wat nieuwe tom-tommetjes voor halen. Quote
Recommended Posts