PetervanAmen Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Sinds enige tijd stopt de radio na ca een half uur (soms wat langer) met het weergeven van de zender (de tijd e.d. blijft wel werken ) wel wordt de muziek normaal afgespeeld en kan je de radio harder en zachter zetten MAAR, een andere zender of overschakelen naar USB of CD is niet mogelijk. Als je stopt, de motor uitzet en weer aanzet is de weergave er wel weer gewoon totdat hij weer uit gaat. Maak je een lange rit van ca 2 a 3 uur dan gebeurt het wel eens dat de weergave wegvalt maar na een half uur ook weer wordt weergegeven. Wellicht een vage "post" maar ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet. Meter vriendelijke groet, Peter van Amen Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 klinkt inderdaad als een kapotte radio net als of hij te heet word op dat deel heb je geen garantie meer ??? Quote
PetervanAmen Geplaatst 25 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Juli, 2012 klinkt inderdaad als een kapotte radio net als of hij te heet word op dat deel heb je geen garantie meer ??? Hallo xtra4 , jawel ik heb nog garantie (in totaal 7 jaar als dat correct is), ik heb de Cee'd nu bijna 3 jaar en heb zojuist een filmpje gemaakt waarop het te zien is dat er geen zenderweergave is. De dealer had ook gevraagd om het te komen melden als het weer het geval was. Met dit filmpje heb ik voor hen ook een tastbaar bewijs dat het idd het geval is dat een gedeelte van de weergave defect is. NU NOG EEN OPLOSSING! ik zal je op de hoogte houden over het verloop Het is net als met kiespijn, als je bij de tandarst bent heb je ook geen pijn meer Quote
xtra40 Geplaatst 25 Juli, 2012 Geplaatst 25 Juli, 2012 Ja dat heb je heel goed gedaan Maar ik geloof niet dat er 7 jaar garantie op de radio zit Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat maar 3 jaar is Maar goed dat je het dus hebt gemeld dan kunnen ze der niet meer onder uit Hoor het wel ben benieuwd wat ze der mee gaan doen 1 Quote
PetervanAmen Geplaatst 8 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2012 Ja dat heb je heel goed gedaan Maar ik geloof niet dat er 7 jaar garantie op de radio zit Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat maar 3 jaar is Maar goed dat je het dus hebt gemeld dan kunnen ze der niet meer onder uit Hoor het wel ben benieuwd wat ze der mee gaan doen Vandaag met het filmpje op een USB stick naar de dealer geweest. Deze heeft het filmpje bekeken en direct een formulier uitgedraait en volledig ingevuld op de fax gezet naar KIA nederland. Volgende week wordt er een afspraak gemaakt met mij om de "nieuwe" radio in te laten bouwen. Ik ben met deze "nieuwe" dealer in Schiedam uitermate tevreden. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Vandaag met het filmpje op een USB stick naar de dealer geweest. Deze heeft het filmpje bekeken en direct een formulier uitgedraait en volledig ingevuld op de fax gezet naar KIA nederland. Volgende week wordt er een afspraak gemaakt met mij om de "nieuwe" radio in te laten bouwen. Ik ben met deze "nieuwe" dealer in Schiedam uitermate tevreden. kijk dat heb je goed aangepakt als je had gewacht dan had het een heleboel geld gaan kosten mooi opgelost Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.