willow Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 goedemiddag, denk laat ik ook is een topic aanmaken hier.. daar wij in het bezit zijn van 2 kia picanto's en een sorento v6 sorento zilvergrijs hebben we nu zo'n 3 jaar en zijn dr zeer tevreden over, staat zo'n 25000 km op de teller en loopt verschrikkelijk mooi, ook nog nooit problemen mee gehad afgelopen zaterdag nieuwe model picanto opgehaald in de kleur zwart met rode tinten op de bekleding, zelf mooie wielen 15 inch met breedte 195 eronder laten plaatsen. esp en airco en knipperlichten in de zijspiegels.. mijn zusje heeft ook een picanto oud model, die is nu zo'n 1.5 jaar oud, ook zeer tevreden over...alleen dat bekende trillen bij 60 km per uur constant rijden groeten wilmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaBaCC Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Hoi Wilmar, Van harte welkom op het forum en gefeliciteerd met de nieuwe Picanto. Jullie zijn dus een echt KIA-clan, zo te lezen. Dat betekent een grote mate van tevredenheid. Even een vraagje over jullie nieuwe Picanto: Is dat trillen bij ca. 60 km/p/u bij de nieuwe versie weg? Vele veilige en plezierige kilometers met al die KIA's! Groeten, Barry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willow Posted January 29, 2008 Author Share Posted January 29, 2008 hallo babacc, tis me opgevallen dat er nog wel een klein beetje onbalans is als je 60 km/u constant rijd....net als idd bij het oude model picanto van me zusje... die nieuwe is een errug mooie auto en bevalt voor de rest echt super. groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaBaCC Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Hoi Wilmar, Dank voor je reactie. Ze hebben het trillen er dus helaas nog niet helemaal onder gekregen. Je hebt helemaal gelijk, die vernieuwde Pica is een hele mooie auto geworden. Volwassener en indien gewenst, ook luxer. Nogmaals heel veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst. Groeten, Barry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts