Jump to content

kia picanto 2008 1.1 x-clusive/kia sorento 3.5 v6 3 jaar oud

willow

Recommended Posts

goedemiddag,

denk laat ik ook is een topic aanmaken hier..

daar wij in het bezit zijn van 2 kia picanto's en een sorento v6

sorento zilvergrijs hebben we nu zo'n 3 jaar en zijn dr zeer tevreden over, staat zo'n 25000 km op de teller en loopt verschrikkelijk mooi, ook nog nooit problemen mee gehad

afgelopen zaterdag nieuwe model picanto opgehaald in de kleur zwart met rode tinten op de bekleding, zelf mooie wielen 15 inch met breedte 195 eronder laten plaatsen. esp en airco en knipperlichten in de zijspiegels..

mijn zusje heeft ook een picanto oud model, die is nu zo'n 1.5 jaar oud, ook zeer tevreden over...alleen dat bekende trillen bij 60 km per uur constant rijden

groeten

wilmar

Hoi Wilmar,

Van harte welkom op het forum en gefeliciteerd met de nieuwe Picanto. Jullie zijn dus een echt KIA-clan, zo te lezen. Dat betekent een grote mate van tevredenheid.

Even een vraagje over jullie nieuwe Picanto: Is dat trillen bij ca. 60 km/p/u bij de nieuwe versie weg?

Vele veilige en plezierige kilometers met al die KIA's!

Groeten,

Barry

hallo babacc,

tis me opgevallen dat er nog wel een klein beetje onbalans is als je 60 km/u constant rijd....net als idd bij het oude model picanto van me zusje...

die nieuwe is een errug mooie auto en bevalt voor de rest echt super.

groeten

Hoi Wilmar,

Dank voor je reactie. Ze hebben het trillen er dus helaas nog niet helemaal onder gekregen.

Je hebt helemaal gelijk, die vernieuwde Pica is een hele mooie auto geworden. Volwassener en indien gewenst, ook luxer.

Nogmaals heel veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst.

Groeten,

Barry