kris88 Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Hallo, Misschien weten jullie het nog niet maar, ben zelf bassist. In deze topic praten wij(mede muziekanten) over onze hobby. Wat spelen jullie? In welke Genre? Wat voor gear gebruik jij? Speel tips,tabs,noten etc noem het maar op en we zullen het in deze topic behandelen. Een beetje over mij. Ik speel al 7 jaar bas. Eigenlijk 12 jaar maar, ben er een tijdje tussen uit geweest i.v.m. band ruzie. Na een lange tijd tussenuit geweest weer de bas opgepakt en nooit meer laten liggen. Speel nu in een old school trash metal band en onze eerste 2 nummers zijn opgenomen(moeten nog gemixed worden). Mijn uitrusting: Fender precision bass Cort akoestische bas Top&kabinet: Aguilar tone hammer 500 en 2x aguilar db112 2x300watt Quote
jutter Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Euh...... ik ben ook muzikant, al 36 jaar! Zit mijn hele leven al in bands. Genre's: pop, rock, blues, beetje jazz. Binnenkort gaat mijn 2e progrockband van start! Ik hou van simpel; gitaar en versterker, that's it! Maar dan wel kwaliteitsspul! 1 Quote
kris88 Posted July 26, 2012 Author Posted July 26, 2012 Ja kwaliteit speeldt een grote rol. Weet je dat de bassist van rihanna dezelfde top gebruikt die ik heb...lol wtf Quote
HobbyRobby Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Heeft rihanna een bassist? Zo nu en dan... Quote
kris88 Posted July 27, 2012 Author Posted July 27, 2012 @MiNi0101 - Als ze live speeldt heb je live muzikanten nodig. Het kan nie zo zijn dat je gewoon een cd in mept en zingen maar. Live is ze echt slecht maar ja dat zijn bijna alle diva's. Quote
Recommended Posts