Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Denk niemand, of heel weinig. Heb hem zelf al eens voorbij zien komen. Ik weet het niet zo goed.

Misschien wel een goede optie, zo te zien heb je geen ISO aansluiting nodig en wellicht werkt de stuurbediening ook gelijk,

Geplaatst

Zo te zien aan de kabel is het idd plug en play. Het is inderdaad niet "top of the bill" waarschijnlijk, maar slechter dan die zooi van KIA/Hyundai kan bijna niet denk ik.

En het is naar eigen zeggen compatibel met USB en stuurbediening, dat wat Eonon (nog) niet bied en vele A merken ook niet, pioneer iig wel maar die zijn relatief duur voor vergelijkbare functionaliteit.

Als ik het zo lees denk ik dat er (nog) geen software bij zit inbegrepen in de prijs en zul je deze wellicht zelf moeten toevoegen of kopen, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

Ben erg benieuwd aan het worden.

Geplaatst

Op de site van de fabrikant staat dat er windows ce 6.0 op staat.

Voor een auto radio lijkt mijj 600 mhz en 256mb ram wel voldoende....

ben niet echt bekend met autoradio's :P

Geplaatst

En de oplossing die Kia bied op hun site? De Pioneer Avic (Navigatie/Radio) combi.

Wel een stuk duurder.. maar misschien kan je wat regelen met je Kia dealer dat er nog wat van de prijs af gaat?

Lijkt me in ieder geval wel stuk betere kwaliteit dan de Witson.

Geplaatst

@ hierboven,

Ja is wel zo, maar is wel minimaal twee keer zo duur, klein schermpje, geen touchscreen (resistief en niet capactief) en niet een leuke feature dat je hele stuurwielbediening customisable is.

Als ik het hier in de winkel zou kunnen zien en aanraken denk ik dat ik zeker snel over was. Ik ben geen audiofiel, maar nu is het gewoon ronduit slecht en ingebouwde navigatie (naar keuze!!) is echt wel een pluspunt voor mij met deze prijs.

Op de site van de fabrikant staat dat er windows ce 6.0 op staat.

Voor een auto radio lijkt mijj 600 mhz en 256mb ram wel voldoende....

ben niet echt bekend met autoradio's :P

Dat hebben veel meer van dit soort systemen, en dat is op zich wel voldoende hoor. Mijn telefoon met Windows CE 6.0 draaide op 550MHz en dat was prima te hakken. Hier zit gewoon een simpele schil over, met een niet al te fraaie USB/SD multimedia interface voor muziek/film, maar op zich werkt het prima lijkt me.

Geplaatst

Als ik het hier in de winkel zou kunnen zien en aanreken denk ik dat ik zeker snel over was.

Mee eens, de verzendkosten vind ik ook erg hoog. Als ik het hier in de buurt ergens kan testen zou ik veel sneller tot de koop overgaan. Nu wacht ik wel tot iemand deze gekocht heeft en een uitgebreide review plaatst

Geplaatst

wat ik me ook afvraag:

Zou het mogelijk zijn om deze radio aansluiten op de usb en aux poorten bij de bekerhouders?

Geplaatst

Nou gezien de kabel die je erbij krijgt wel. Want die verloopt in een USB, AUX en data aansluiting die alle vier (AUX = li+re) hoogstwaarschijnlijk achter in de radio geprikt moeten worden.

Daarbij zie je nog wat losse kabeltjes voor o.a. handremsensor en achteruit rij sensor voor camera denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...