MarcelC Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 Heb het boekje doorgenomen, heb het forum doorzocht, internet doorgespit en met de radio lopen spelen... Maar of ik heb niet goed gelezen, niet goed gezocht, misschien ben ik niet goed in spitten of ik heb niet goed gespeeld. Excuus als er een topic over is: Nu de vraag! Bij de vorige audio-installatie kon ik het 'start'-volume instellen voor audio (fm), cd en BlueTooth (BT) instellen en opslaan. Ik bedoel hiermee dat de volumes van de fm bijvoorbeeld op 10 stond, CD op 20 en BT bijvoorbeeld op 30. Bij de Rio-radio (standaard) krijg ik dit echter niet voor elkaar. Met name BT, dat ik gebruik voor Handsfree bellen, is dit vervelend. Output start op 10 en ik kan de gesprekpartner bijna niet verstaan totdat ik het volume verhoog. (De Smartphone staat op maximaal volume) Iemand een idee hoe ik de radio het laatst gebruikte volume-niveau kan laten onthouden? Of dit kan programeren? En dan met name het volume van de BT-verbinding... Radio type: AM110IHEE Voertuig: Kia Ria Superpack (2012) TIA Quote
xtra40 Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 Blijft bij mij gewoon staan waar ik hem het laatst op heb opgezet ??? Quote
snellejelle1985 Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 hij zou moeten blijven staan op het laatst ingestelde volume. er is dus waarschijnlijk een remote stekkertje verkeer aangesloten. even naar de dealer zij zouden dit zo moeten kunnen verhelpen. Quote
MarcelC Posted August 3, 2012 Author Posted August 3, 2012 Dank voor jullie antwoorden! FM blijft op laatst gebruikte volume staan. Schrok me het zuur vanmorgen CD niets getest. Maar BT begint gewoon standaard op 10... En die zou ik het liefst harde willen hebben. Als niemand een truukje weet, dan wordt het waarschijnlijk de dealer. Nogmaals dank voor de antwoorden! Quote
MarcelC Posted August 8, 2012 Author Posted August 8, 2012 Net de GSM opnieuw gepaird... Opstart-volume BT-verbinding lijkt nu opgelost te zijn. Vraag me niet naar het hoe en waarom, maar zoals het er nu naar uitziet is ook dat probleem opgelost. Nogmaals dank. Quote
Recommended Posts