Jump to content

Telefoon compatible via bluetooth

Kia Roland

Recommended Posts

Ik heb in mij Kia Rio een kaart navigatie systeem laten zetten vanaf fabriek.

Nu staan op de website www.navigation.com/kia heel wat telefoons die compatible zijn.

Alleen is deze site niet echt meer up to date.

Ik wil de Galaxy Ace gaan kopen, maar volgens die website is het telefonboekje niet compatible.

Echter schijnt er ook een nieuwe android 2.3.6 te zijn, en die staan nog niet op die website.

Dus nu is mijn vraag of er iemand is die ook deze telefoon heeft en of deze compatible is met dit systeem.

Mogelijk is er een update..

Kan iemand mij helpen...?

Bedankt... Gr. Roland

In mijn 2 maanden oude Sportage werkt de Galaxy Ace wel, maar telkens als ik de auto stopzet en verlaat moet ik hem bij terugkomst weer handmatig verbinden.

Ook het adresboek werkt niet.

Afgelopen donderdag nog teruggeweest naar de garage echter zonder resultaat.

gr. Wim

heb nog steeds dat ik zo nu en dan geen muziek kan afspelen met me bluetoothfunctie op het navigatie systeem het is me tot nu toe 2x gelukt dat het wel afgespeeld werd via de speakers van me auto, heb een samsung galaxy s2

• 1 month later...

heb nog steeds dat ik zo nu en dan geen muziek kan afspelen met me bluetoothfunctie op het navigatie systeem het is me tot nu toe 2x gelukt dat het wel afgespeeld werd via de speakers van me auto, heb een samsung galaxy s2

Had dat soms ook. Meestal kreeg ik wel geluid wanneer het volume op de S2 werd verhoogd nadat de BT verbinding tot stand werd gebracht.

Beter is je volume instellingen op de S2 te controleren (Instellingen > Geluid > Volume), deze staan misschien uit of heel laag.

In mijn 2 maanden oude Sportage werkt de Galaxy Ace wel, maar telkens als ik de auto stopzet en verlaat moet ik hem bij terugkomst weer handmatig verbinden.

Ook het adresboek werkt niet.

Afgelopen donderdag nog teruggeweest naar de garage echter zonder resultaat.

gr. Wim

Als je 2 x op op de knop drukt van de telefoonfunctie aan de navigatie dan verbind hij onmiddellijk met je gsm.

Je moet niet in Bluetooth menu prutsen om verbinding te hebben.

Sent from my iPad using Tapatalk HDm

• Like 1

Als je 2 x op op de knop drukt van de telefoonfunctie aan de navigatie dan verbind hij onmiddellijk met je gsm.

Je moet niet in Bluetooth menu prutsen om verbinding te hebben.

Sent from my iPad using Tapatalk HDm

Is een prima oplossing !! Jammer dat het adresboek nog steeds niet wordt weergegeven.