tazz Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Iemand dit al voorgehad? de hele unit, dus het opbergvakje en de leeslampjes, komt langs de voorkant los.. binnenin zitten 2 schroeven, waarvan de aanhechtingspunten lijken afgebroken te zijn.. is dit iets veel voorkomends, of ben ik de eerste? Quote
betominice Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 denk dat je de eerste bent aangezien er niemand reageert is wel rot voor je misschien iemand een oplossing voor je. Quote
mondiaal Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Heb ik ook. Ook afgebroken. Ik heb er maar een stuk karton tussen geklemt. Quote
@Mike Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 terug naar de dealer. Die zal het toch zeker wel oplossen onder garantie??? Quote
mondiaal Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 ga ik de volgende keer ook zeker aankaarten. Quote
tazz Geplaatst 5 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2012 mits wat superlijm is het bij mij opgelost, het zit terug muurvast 1 Quote
@Mike Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Ik zou het de dealer op laten lossen. Gaat het dan weer fout dan heeft hij het gedaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.