Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio 2012 - Radioaansluitingfiches - HELP!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga straks de gok wagen!

De fiche zou nog op 2 Kia's passen en 3 Hyundai's.

Heb genoeg info gevonden op het internet dat de stuurbediening niet gaat werken lig ik niet echt van wakker.

Geplaatst

Urbanfoto, uit ervaring weet ik dat Kia Nederland en Pioneer heel goed samenwerken.

Pioneer en Kia Nederland hebben toen in mijn auto een module ingebouwd om ISG probleem op te lossen (waardoor de module steeds herstarten) daarnaast werkte ook de bediening op het stuur niet.. dit was bij mijn Venga.

Ze hadden alles keurig opgelost, wellicht kun je bij Kia Nederland aankloppen om het te laten nakijken en of Kia Nederland iets met Pioneer kan proberen.....

in mijn geval waren ze bereidwillend.... ik had toen een prototype kabel in mijn auto zitten en die werkte prima.

hier de topic waar ik het toen in beschreef:

http://www.kiaclub.n...__fromsearch__1

Ik kan de topic voor stuurbediening even niet meer vinden..

zo werkte ook de USB kabel naar onderen niet ook dit had Pioneer toen opgelost...

dus dat zegt iets over hoe ze willen helpen.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Geplaatst

zoekt de garage dat niet uit tegenwoordig??

Ze hebben het bij Kia B gevraagd en die leverde enkel de fiche in combinatie met de kader.

Vermits ik zelf voor de kader had gezorgd was het mijn ''probleem'' om aan die fiche te geraken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...