Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Pro Cee'd 2013....?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De foto's die ik gezien heb van de nieuwe pro cee'd lijken heel hard op de laatste foto.

De rode dus...

Persoonlijk spreekt het model mij niet echt aan.

Als ik de eerste pro cee'd zag (die ik nu ingeruild heb voor de Rio) dacht ik : Die moet ik hebben.

Dat heb niet bij de nieuwe pro cee'd.

Geplaatst

Als de laatste foto de nieuwe Pro Cee'd wordt, dan hebben we een serieuze VW Scirocco Killer in huis.....!

Ik vind 'm persoonlijk wel mooi hoor.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Kia Pro-cee'd GT is al helemaal dik. Kia wil ook de " sport " hoek in. D.w.z ook iets van sport wagens en sportievere modellen. Het is dus even afwachten welke kant het opgaat. Grtz. Dave.

Geplaatst

@ Urbanfoto je hebt gelijk het model is niet heel spectaculair lijkt wel heel erg op mijn hatchback met twee deuren minder en een extra vouw in de deur.

Maar de turbomotor daarintegen zou ik graag in mijn hatchback hebben.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik durf het niet te zeggen. De pro_ceed wordt volgens mij in mei a.s. in de showroom verwacht.

De GT zal nog wel even op zich laten wachten, die mag niet de aandacht van de 'straatversie'

wegtrekken.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ik durf het niet te zeggen. De pro_ceed wordt volgens mij in mei a.s. in de showroom verwacht.

De GT zal nog wel even op zich laten wachten, die mag niet de aandacht van de 'straatversie'

wegtrekken.

Was begin april in de showroom heb de mijne sinds vrijdag voor de deur staan

• Like 1
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...