Guest Jaap van Deursen Posted February 11, 2008 Posted February 11, 2008 Hallo iedereen, Ben sinds 9-2-08 de trotse eigenaar van een kobalt blauwe 2e hands M-bition Airco. Rijdt super in vergelijk met onze oude Corsa. Veel stiller, comfortabeler, soepeler, kraakvrij en hopelijk veel zuiniger. Ik ben alleen nog op zoek naar tweedehands dakdragers om een ladder op te vervoeren. Wie oh wie kan mij helpen of verwijzen? Ook heb ik problemen met het aansluiten van een nieuwe Sony autoradio. Het snoer van de radio past niet en het verloopsnoer van de Kia dealer ook niet. Is dat eenvoudig op te lossen voor een niet-technische sukkel zoals ik? Quote
Rio-man Posted February 11, 2008 Posted February 11, 2008 Voor dakdragers moet je even op marktplaats oid kijken. Voor het stekkertje kun je even naar een automaterialenzaak gaan die kunnen je wel helpen. Quote
Guest Jaap van Deursen Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Voor dakdragers moet je even op marktplaats oid kijken. Voor het stekkertje kun je even naar een automaterialenzaak gaan die kunnen je wel helpen. Rio Man, bedankt voor je antwoord! Quote
Recommended Posts