Ceed Rijder Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Hallo, Ik ben een nieuwe Kia Cee'd rijder. Kia Cee'd 1.6 GDI Plus Pack, 17 inch Galgary. Dark Gun Metal (Grijs) Levertijd was maar 3 weken, nu ruim 2 weken in bezit en tot nu toe tevreden. Op 1 ding na maar dat vertel ik in een andere topic. (Foto's zal ik wel een keer neerzetten) Quote
The Wizard Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 welkom! Kun je even kijken of je ook tegen wat schuimrubber aankijkt tussen de voorruit en het dashboard? Ben benieuwd naar jouw ervaringen! Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Ceed Rijder Posted September 2, 2012 Author Posted September 2, 2012 Hallo The Wizard, Het is mij nog niet opgevallen. Zal vanmiddag kijken. Maar waar moet ik kijken... Gelijk onder de voorruit? Onder? (Of kan je een foto plaatsen?) Quote
Jim Brouns Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst Quote
The Wizard Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Hallo The Wizard,Het is mij nog niet opgevallen. Zal vanmiddag kijken. Maar waar moet ik kijken... Gelijk onder de voorruit? Onder? (Of kan je een foto plaatsen?) De foto is niet duidelijk, maar het is tussen de voorruit en het dashboard. Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk Quote
Guest Warmentuuter Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Dat hoort er toch te zitten? Quote
The Wizard Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Dat hoort er toch te zitten? dat hoort er te zitten, maar of het zichtbaar moet zijn...Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Guest Warmentuuter Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Net even gekeken (venga) en ook zie je precies net even boven de rand zwart schuimrubber. (paar mm) Maar zeker niet storend. Als je het weg haalt of weg snijd ben ik bang dat je gerammel of gekraak krijgt in je dashboard. Zit je ook niet op te wachten. Quote
xtra40 Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 die schuimrand zit ook bij mijn rio 2012 ook Quote
The Wizard Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 mooi, dan is het dus geen fabricagefout . Het viel mij gelijk op, was bang dat het verkeerd gemonteerd was. Bedankt voor jullie reacties. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Ceed Rijder Posted September 7, 2012 Author Posted September 7, 2012 Ik kon het eerst niet vinden/zien. Van de week viel het me in ene op.. Nu het me is opgevallen... Het had wel wat mooier / subtieler weg gewerkt kunnen werken (Voornamelijk aan de zijkanten). Maar inderdaad niet storend.. Quote
The Wizard Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Ik kon het eerst niet vinden/zien. Van de week viel het me in ene op.. Nu het me is opgevallen... Het had wel wat mooier / subtieler weg gewerkt kunnen werken (Voornamelijk aan de zijkanten).Maar inderdaad niet storend.. Mee eens, als er nou een zwart lijstje voor geplakt was had het wel netter geleken. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Remko .me Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Ey jongens het blijft wel een Kia he.. haha 1 Quote
xtra40 Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Ey jongens het blijft wel een Kia he.. haha moet je nou horen zeg hahahahaah en jij vind het vreemd dat ze een deuk in je auto slaan met zulke uitspraken ;-) 1 Quote
The Wizard Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Ey jongens het blijft wel een Kia he.. haha haha... . Eerlijk gezegd, ik heb altijd Japans gereden (voornamelijk Honda), maar de Cee'd doet qua rijgedrag en soepelheid van de motor/bak goed mee. Het blokje is wel wat rauwer (komt door de directe inspuiting denk ik) en heeft af en toe kleine haperingen (nauwelijks merkbaar). Tot nu toe is het een volwaardige vervanger van een Japanner. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van een Kia... Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Recommended Posts