Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi ik zal mijzelf en mijn auto even voorstellen en een leuk dagboek bij gaan houden.

Ik ben Takis, 27 jaar oud woonachtig te Etten-Leur in Noord-Brabant. Vanwege een zeer lichte handicap mag ik alleen in auto's met een automatische versnellingsbak rijden.

Mijn Kia Picanto heb ik gekocht bij garage Romme te Etten-Leur. Dit omdat mijn ouders daar al jaren klant zijn en omdat deze een mooie zilverkleurige Kia Picanto 1.1 X-tra automaat hadden staan. Want ik had snel een nieuwe auto nodig omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van mijn auto.

In deze post plaats ik wat foto's van de auto zoals hij nu nog is. Wat er allemaal nog aan gaat veranderen weet ik nog niet. Een ding weet ik al wel. Ik heb chroomkleurige strips besteld voor de ventilatieroosters.

mg0012xe4.jpg

Voorkant

mg0011hc6.jpg

Achterkant

mg0002wy2.jpg

Zijkant

mg0006xj2.jpg

Binnenkant

Ik hou jullie op de hoogte van alle wijzigingen

Posted

Hey Takis,

Welkom hier op het forum.

Een hele mooie verschijning die Pica van jou.

Ik wens je daarom ook heel veel plezier en vooral heel veel veilige km's met je nieuwe aanwinst.

Hopelijk gaan we elkaar nog weleens treffen op een of andere meeting in de buurt, we zijn immers bijna buren :lol:

Succes met het zoeken naar leuke accesoires voor je Pica.

Groeten

Philip

Posted

Hoi Takis,

Welkom op het forum en alvast van harte met je nieuwe Pica. Dat ziet er goed uit joh. Mooie auto. Houd ons op de hoogte hoe die automaat bevalt. Ik zit er namelijk zelf over na te denken om en automaat aan te schaffen.

Vele veilige kilometers en hele veel plezier van je auto.

Groeten,

Barry

Posted

Hoi BaBaCC,

Ik heb al vele automaten versleten en ben over mijn Pica zeer tevreden. Heb nu een klein 600 KM gereden en heb er zowel snelweg, buitenweg als stadsverkeer mee gereden en het is de een van de fijnste automaten die ik tot nu toe heb gereden.

Even een paar foto's van de spullen die ik besteld heb als aanpassing op mijn Pica.

Tuning_Mask.jpg

Ook ben ik aan het kijken voor een armsteun

Posted

Hoi Takis,

Fijn te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over de automaat.

Die verfraaiing van chrome accenten in interieur/ventilatieroosters zien er netjes uit. Succes!

Groeten,

Barry

Posted

Diverse universele armsteunen zijn overal te verkrijgen.

Ook in EttenLeur.................bij Halfords

Succes met je zoektocht.

En over de chroomdetails in je roosters, kijk even bij Lydia in haar dagboek, heel netjes gedaan.

Wij wachten de foto's van de resultaten wel af.

Philip

Posted

Over de armsteun ik heb er al meerdere gezien. Nu is het alleen nog even een kwestie van uitzoeken welke ik het beste bij het interieur van mijn pica vind passen.

Dank zij het dagboek van lydia ben ik eigenlijk op het idee gekomen om iets aan die roosters te gaan doen.

Zodra ik alles ingebouwd heb zal ik foto's plaatsen.

• 1 month later...
Posted

Chrome accenten voor op de ventilatie roosters zijn geplaatsts. Als het goed is kan ik zaterdag ook even mijn middenarmsteun plaatsen. En dan zal ik wel weer even wat nieuwe foto's hier plaatsen om te laten zien hoe mijn pica er nu uit ziet.

@Barry,

Ik heb nu in totaal een klein 2.600 KM gereden met mijn pica en ik ben nog steeds heel tevreden over de motor en de automaatbak. Hij bevalt zelfs zo goed dat mijn ouders zitten te denken om hun Rio nieuw model in te gaan ruilen voor een pica automaat.