Jump to content

Achterdeur Speakers

vinnie

Recommended Posts

Hallo Vincent,

Welkom hier,

Hier geen lompe en of stomme antwoorden, zeker geen prijzen :wink:

Over de achterdeuren: daar passen standaard 13 cm speakers in.

Je kan geluk hebben dat de kabels al in de deuren zitten, anders zelf even wat gaan hobbyen.

Kijk goed naar wat div sites op internet, is veel te vinden.

Pak wel een goed set van een bekend merk, laat Bosschman, Marquant oid lekker liggen.

Ik weet niet wat je budget is en of je versterkers gaat gebruiken.

Gaarne wat meer info van jouw kant, dan kan ik je waarschijnlijk een stuk verder op weg helpen; kostenloos :lol:

Philip

Hoi Philip

In deze nieuwe model Kia picanto zitten geen kabels achterin de deur ,ik hoef er geen versterker er in te hebben,gewoon twee simpelen speakers is voor mij al goed,zou je ook universele speakers er in kunnen zetten van 13 cm of heb je dan nog met de dikte te maken,dat de achterruit helemaal naar beneden kan,ik heb op deze forum gezien hoe je de speakers er in kan bouwen in de voor portiers,maar nog niet in de achter portier,weet jij toevalig een site over die speakers en om het in te bouwen .

Vast bedankt Vincent

Hallo Vincent,

je kan BIJNA alle modellen speakers plaatsen.

MAAR, je moet wel opletten dat de tweeters in de speaker NIET boven de conus van de speaker uitsteken, anders passen ze niet meer achter de panelen.

Je kan evt wat surfen op:

www.rondevries.nl

www.pimtensen.nl

een prima setje is al te verkrijgen vanaf een 60 euri, zonder inbouw natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat zelf doet.

Verdere info......................let me know.

Philip

Hoi Philip

Weet jij toevalig wat de maximale diepte mag zijn van de achterdeur speakers,zodat ik niks beschadig met inbouwen.

Groetjes Vincent

Even paneel loshalen, daarna ruit omlaag, en dan even meten tussen de ruit en het metaal.

Ik weet, het is een k#t werk, maar dan weet je het zeker, en voor de montage weet je hoe het paneel verwijdert kan worden :lol:

Succes

Philip