J. Bierings Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Hallo, Ik heb een volledige Navteq Europa CD versie 2006/2007 voor mijn Ceed uit 2008. Met een ingebouwde navigatie met een klein schermpje. Werkt overigens prima! Als het niet te kostbaar is zou ik graag een meer actuele versie hebben, maar ik kan geen zelfde set op internet vinden. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen, misschien is er iemand die een super actuele versie heeft en de iets minder actuele wil verkopen? Ik hoor het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Bericht verwijderd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Als het niet te kostbaar is zou ik graag een meer actuele versie hebben, maar ik kan geen zelfde set op internet vinden. Tegenwoordig worden de kaarten van Navteq op een usb stick gezet. Ik zou de vraag neerleggen bij Navteq zelf of de dealer. Dan krijg je misschien ook de juiste upgrade. (op CD) Downloaden zou ik niet doen. Als dat verkeerd gaat werkt je systeem helemaal niet meer en kan je nergens op terug vallen. Haal software niet illegaal binnen dat is namelijk strafbaar. Klinkt goedkoop maar niet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HobbyRobby Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Tegenwoordig worden de kaarten van Navteq op een usb stick gezet. Ik zou de vraag neerleggen bij Navteq zelf of de dealer. Dan krijg je misschien ook de juiste upgrade. (op CD) Volgens mij hebben de oude Cee'ds een ander systeem, daar werkt de USB-update niet op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HobbyRobby Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 BIj Navteq (navteq.com) kun je kiezen voor een Cee'd uit 2009, en dan Turn-by-Turn. Daar staat Europa wel bij, compatibel met Cee'ds 2007-2009. 149 euro. Bij eerdere jaren worden alleen de aparte landen vermeld, foutje denk ik. Bij de losse landen zit Nederland niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Bierings Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Dank jullie wel, ik kan al vooruit zo. Groet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts