Guest asterix Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Het viel me op dat de remlichten niet tegelijk aan gaan als je op de rem trapt. Het derde remlicht midden gaat een fractie van een seconde eerder aan dan de remlichten aan de zijkant. Ik vroeg me af of dat derde remlicht LED's zijn en dat het daarom sneller brandt of dat het een CANBUS aansturing oorzaak is. Overigens, het valt nauwelijks op, dus ik zie het niet als een probleem. Het is wel grappig op zich. Marcel Quote
Smart Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Inderdaad, led's hebben een iets eerdere reactiesnelheid dan de overige verlichting. Vooral Audi en Mercedes hebben verlichting achter dat zeer snel reageert op het rempedaal. Quote
wimme Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Is bij mij ook het geval, had de sportage nu LED achterlichten ,wat ik betreur dat dit niet zo is, dan was de reactiesnelheid hetzelfde dan het derde remlicht. Maar nu valt het misschien extra op dat je remt. Quote
Recommended Posts