Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Remlichten gaan ongelijk aan

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het viel me op dat de remlichten niet tegelijk aan gaan als je op de rem trapt. Het derde remlicht midden gaat een fractie van een seconde eerder aan dan de remlichten aan de zijkant.

Ik vroeg me af of dat derde remlicht LED's zijn en dat het daarom sneller brandt of dat het een CANBUS aansturing oorzaak is.

Overigens, het valt nauwelijks op, dus ik zie het niet als een probleem. Het is wel grappig op zich.

Marcel

Geplaatst

Inderdaad, led's hebben een iets eerdere reactiesnelheid dan de overige verlichting.

Vooral Audi en Mercedes hebben verlichting achter dat zeer snel reageert op het rempedaal.

Geplaatst

Is bij mij ook het geval, had de sportage nu LED achterlichten ,wat ik betreur dat dit niet zo is, dan was de reactiesnelheid hetzelfde dan het derde remlicht. Maar nu valt het misschien extra op dat je remt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...