Jump to content

probleem koplamp

mulderske

Recommended Posts

hey allemaal ben eigenaar van kia c'eed sw zere goede wagen

heb namelijk een probleem met de koplampen mijn rechtkoplamp de lamp h 7 gaat om de maand kapot heeft iemand hier een verklaring voor want in de garage zeggen ze me dat het aan de lampen ligt heb namelijk de orginele philips llampen ver vangen door de philips blue vision

alvast bedankt groeten kevin

Een goede dag,

Kijk je aarding eens na. Kia heeft zoals veel andere moderne auto's problemen met de aarding.

Als het goed is, heeft de Dealer bij een service beurt wat aanpassingen gedaan aan de aarding.

Als de aarding niet goed is zou er wel eens wat overspanning kunne ontstaan.

Philips lampen staan niet bekent om hun lange levensduur. of je moet long life lampen hebben.

Gr. Gerard

Ik rij al jaren met Philips ( of andere merken) H7 lampen, maar nog nooit problemen gehad.

Kevin heeft dus toch wel een behoorlijk probleem die m.i. niet alleen toe te schrijven valt aan die Philips lampen.

kan wel maar hoeft niet het is nooit goed voor een lamp om in zeer korte tijd op te warmen en weer af te koelen

maar meestal is er wel wat anders an de hand zo als toch overspaning of inderdaad een slechte massa

maar goed is het niet starten met licht aan

kan wel maar hoeft niet het is nooit goed voor een lamp om in zeer korte tijd op te warmen en weer af te koelen

maar meestal is er wel wat anders an de hand zo als toch overspaning of inderdaad een slechte massa

maar goed is het niet starten met licht aan

Ik rijd al jaren met dimlicht aan, dus ook bij het starten.

Bij een vorige auto (307 Break) ging elke 10.000 km 1 van de beide lampen stuk totdat de garage er een diode bijplaatste....

Bij de Kia Cee'd heb ik in 3,5 jaar tijd slechts 2x een koplamp hoeven vervangen.

Dus moet er een ander electronisch probleem zijn. Zeker indien het maar bij 1 koplamp gebeurt.