Kiaan Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 Hallo allemaal, Ik heb een Carens uit 2006 type II en het dashboard verlichting werkt niet helemaal meer naar behoren, de verlichting achter de schakelaars en keuzeknoppen van de verwarming. Ik probeerde de console al los te halen, maar ben bang dat ik alles stuk trek. Heeft iemand enig idee hoe ik deze lampjes kan vervangen. Alvast bedankt, Quote
kia-carens Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Ik heb precies het zelfde probleem. toen ik mistlampen voor wou monteren heb ik gemerkt dat me achterlichten en mn dashboard verlichting niet meer werkten. heb jij al kunnen oplossen? graag wil ik hulp Quote
kia-carens Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 ik heb het al, het lag aan mn zekering. zekering is onder je motorkap. een rode 10 zekering. het is een kleintje. het is als je vanaf de koplampen naar het stuur gedeelte kijkt. zie je rechts horizontaal liggend boven een rode 10. die moet vervangen worden en daarna doet alles weer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.