Mel_Rio Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 klinkt helamaal gaaf, Eelco! heb je misschien een video van? Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 nog niet die gaan we van de week maken staan er wel al een fotos van het uit elkaar halen op de facebook pagina Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 ik zag inderdaad de net geuploade foto's op FB. zeer goed gedaan, man! maar hoe zit het met teruglijmen van de koplamp unit? Quote
Venga1 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Supergaaf Je mag onderhand wel eens aan KIA vragen of ze je auto op een show willen hebben. Je hebt wel lef om ze in een oven te stoppen. Zet je de foto's ook op het forum aub Quote
Smart Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Nou, ik vind het echt heel gaaf zeg. Ik zou zeggen....goe gedaan jochie! Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 het weer terug lijmen van de koplamp is eigenlijk het minst moeilijk je drukt de koplamp weer dicht zo ver als gaat en legt hem weer even in de oven en als deze weer goed warm is druk je hem vrij makenlijk weer dicht Quote
Smart Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Nu snap ik ook waarom het H4/H7 gloeilampen zijn......hahaha! Quote
Lennart Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee Helemaal mooi jongens.. Heb je deze ook van Ebay vandaan en zijn ze er ook voor de Picanto? Ik heb namelijk geen idee welk zoekwoord ik nodig heb, haha Quote
xtra40 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Ik heb deze sets van een ander forum lid gekocht die had meerdere sets gekocht dus dat scheelde weer verzend kosten Ik weet niet of jij ook van die witte vlakken hebt maar zoek even bij Exledshop daar komt dit ook vandaan En anders zoek ik vanavond nog even voor je Hier een link http://www.exledshop.com/exled-custom-leds/kia/all-new-morning-picanto.html Quote
dennis071 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee SUPERVET!!! Quote
Lennart Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Ik heb deze sets van een ander forum lid gekocht die had meerdere sets gekocht dus dat scheelde weer verzend kosten Ik weet niet of jij ook van die witte vlakken hebt maar zoek even bij Exledshop daar komt dit ook vandaan En anders zoek ik vanavond nog even voor je Hier een link http://www.exledshop...ng-picanto.html Ik heb inderdaad van dit witte vlakken. Voordeel van de projectiekoplampen. Bedankt voor de link en ik zal even verder zoeken als ik er meer tijd voor heb Iets met op dit moment aan het werk zijn, hahaha XD Quote
theomonika Geplaatst 11 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2012 Gisteren binnen gekomen vandaag even naar de spuiter 1 Quote
Sluuz Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Is het een spoiler of een achterbumperlip? Quote
xtra40 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 SPOILER en zo moet het worden maar dan een andere kleur maar dan netjes vast en niet voor e snelle foto Quote
theomonika Geplaatst 11 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2012 staat wel goed broer Quote
Venga1 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Ik vind dit zelf iets te groot. Hoop voor je dat het niet te veel gaat worden Quote
Principia Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Even nieuwsgierig, Pimpmaster, pimp je alleen outside of ben je ook van plan om evt. de motor te pimpen/tunen? Quote
theomonika Geplaatst 11 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2012 Nee we doen niks met de motor het gaat mij alleen om de looks Quote
Presiozo Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om deze motor te gaan tunen. Je zal er misschien 10-15 PK mee kunnen winnen en dat ga je ook niet echt merken heb ik het idee. Quote
xtra40 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Even nieuwsgierig, Pimpmaster, pimp je alleen outside of ben je ook van plan om evt. de motor te pimpen/tunen? motor tuning daar begin ik niet aan ik weet wat er kan gebeuren als het mis gaat en de garantie op me motor wil ik graag wel behouden plus dt het maar een 1.2 liter motor is als je daar nog meer pks uit wilt persen ???? dan had ik een andere auto moeten kopen en het is wat theo al zegt het gaat ons om de looks Quote
Smart Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 ....SPOILER en zo moet het worden maar dan een andere kleur Het lijkt wel een grote taartschep....of nee een handgreep met een winkelwagen eraan vast! :mrgreen: Dat zeggen ze altijd tegen de té grote achterspoiler op de Citroën C1 van mijn vrouw.... Quote
RioTom Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Ik vind het ook vreselijk, zowel voor het uiterlijk, als ook je eigen voorkomen. Echter heeft ieder zijn smaak Quote
kris88 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Je maakt er nu een straatrace auto van xtra40. Zie jou auto wel op 100% tuning staan Quote
Smart Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Het wordt wel een flink aangeklede versie die niemand heeft. Zoiets als dit? BTW! De avatar van xtra40 mis ik. Misschien is deze wel leuk Of deze..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.