Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik zag inderdaad de net geuploade foto's op FB. zeer goed gedaan, man!

maar hoe zit het met teruglijmen van de koplamp unit?

Geplaatst

Supergaaf

Je mag onderhand wel eens aan KIA vragen of ze je auto op een show willen hebben.

Je hebt wel lef om ze in een oven te stoppen.

Zet je de foto's ook op het forum aub

Geplaatst

Nou, ik vind het echt heel gaaf zeg.

Ik zou zeggen....goe gedaan jochie!

Geplaatst

het weer terug lijmen van de koplamp is eigenlijk het minst moeilijk je drukt de koplamp weer dicht zo ver als gaat en legt hem weer even in de oven

en als deze weer goed warm is druk je hem vrij makenlijk weer dicht

Geplaatst

Nu snap ik ook waarom het H4/H7 gloeilampen zijn......hahaha!

Geplaatst

bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee

Helemaal mooi jongens.. Heb je deze ook van Ebay vandaan en zijn ze er ook voor de Picanto? Ik heb namelijk geen idee welk zoekwoord ik nodig heb, haha :)

Geplaatst

bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee

SUPERVET!!!

Geplaatst

Ik heb deze sets van een ander forum lid gekocht die had meerdere sets gekocht dus dat scheelde weer verzend kosten

Ik weet niet of jij ook van die witte vlakken hebt maar zoek even bij

Exledshop daar komt dit ook vandaan

En anders zoek ik vanavond nog even voor je

Hier een link http://www.exledshop...ng-picanto.html

Ik heb inderdaad van dit witte vlakken. Voordeel van de projectiekoplampen. Bedankt voor de link en ik zal even verder zoeken als ik er meer tijd voor heb ;)

Iets met op dit moment aan het werk zijn, hahaha XD

Geplaatst

Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om deze motor te gaan tunen. Je zal er misschien 10-15 PK mee kunnen winnen en dat ga je ook niet echt merken heb ik het idee.

Geplaatst

Even nieuwsgierig, Pimpmaster, pimp je alleen outside of ben je ook van plan om evt. de motor te pimpen/tunen?

motor tuning daar begin ik niet aan ik weet wat er kan gebeuren als het mis gaat en de garantie op me motor wil ik graag wel behouden

plus dt het maar een 1.2 liter motor is als je daar nog meer pks uit wilt persen ????

dan had ik een andere auto moeten kopen en het is wat theo al zegt het gaat ons om de looks

Geplaatst
....SPOILER en zo moet het worden maar dan een andere kleur

Het lijkt wel een grote taartschep....of nee een handgreep met een winkelwagen eraan vast! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat zeggen ze altijd tegen de té grote achterspoiler op de Citroën C1 van mijn vrouw....

Geplaatst

Het wordt wel een flink aangeklede versie die niemand heeft. Zoiets als dit? Kia_Sidewinder_Concept_zpsb2954164.jpg

BTW! De avatar van xtra40 mis ik.

Misschien is deze wel leuk kia-rio-design-edition-design_zpsb66564d9.png

Of deze..... 190x120-Kia-Apps-rio_zps554ac301.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...