AJ Mol Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Beste Kia rijders, Onze eerste rit in het nieuwe seizoen zit er weer aan te komen. Het is een bol-/pijlrit rond Nijmegen. De voorbereidingen hiervoor zijn bijna afgerond. De datum is zondag 20 maart. De bedoeling is om bij Kia Autohuis Weka in Nijmegen te starten en dan via een mooie route naar Kiadealer Opgenoort in Arnhem (zelfde eigenaar) te rijden alwaar we even te gast zijn. Vervolgens door naar een terrein waarop vrijwillige basis in het terrein gereden kan worden. Dan via het mooi en rustiek gelegen Groesbeek (alwaar we een klein opdrachtje moeten uitvoeren) terug naar Nijmegen. Lengte totaal ongeveer 60 km. De rit is voor alle Kia modellen, behalve natuurlijk het gedeelte terreinrijden, maar dat is op een afgesloten terrein. Men kan hier de auto's makkelijk parkeren en de anderen kunnen eventueel gaan kijken. Mogelijk komt er ook een behendigheidsproef. Degene met de minste strafpunten krijgen een prijsje. Het adres van de start en de finish is: Kia Autohuis Weka BV Microweg 35 6545 CL Nijmegen De route: Komend vanaf Rotterdam : A15 richting Tiel, A50 richting ?s-Hertogenbosch, A73 richting Nijmegen/Venlo, deze weg blijven volgen, bij de eerste verkeerslichten slaat u linksaf richting Industrieterrein Westkanaaldijk, bij de verkeerslichten rechtsaf, eerste weg rechts en u ziet ons bedrijf na 100 meter aan de rechterkant. Komend vanaf Utrecht : A12 richting Arnhem, A50 richting ?s-Hertogenbosch, A73 richting Nijmegen/Venlo, deze weg blijven volgen, bij de eerste verkeerslichten slaat u linksaf richting Industrieterrein Westkanaaldijk, bij de verkeerslichten rechtsaf, eerste weg rechts en u ziet ons bedrijf na 100 meter aan de rechterkant. Komend vanaf Venlo : zie route vanaf A73 richting Nijmegen Zodra er meer nieuws is over deze bijeenkomst en over de kosten, kan de inschrijving gaan plaatsvinden. Blijf daarom regelmatig het nieuws op de website of het forum volgen.
Tazteam Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Yes, yes. Op ons kun je rekenen, gelijk zien wie er nog meer bij de club zit. We hebben via dit forum al diverse mensen gesproken, en hopen dan ook dat wij deze mensen eens een keer "live" kunnen spreken. Hopelijk snel meer info Ps. Geschikt voor kinderen???
Maartje-Sho Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 Het lijkt me leuk, ook wel heel spannend.. Zitten er ook wel wat vrouwen bij?? haha. Ik heb zoiets nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel gaaf. Ga in ieder geval proberen die dag vrij te houden!
AJ Mol Posted January 19, 2005 Author Posted January 19, 2005 Zowel mannen als vrouwen zijn aanwezig. Het is gewoon een gezellige familiedag, waar ook veel kinderen bij aanwezig zijn. Ierdereen is van harte welkom.
AJ Mol Posted February 10, 2005 Author Posted February 10, 2005 UITNODIGING Voor de Bol-/pijlrit Knooppunt Arhem ? Nijmegen 2005 Georganiseerd door Kia Club Nederland op zondag 20 maart 2005. Het gaat hier om een bol-/pijlrit met een aantal leuke opdrachten voor alle Kia Club leden. Voor de liefhebbers bestaat er de mogelijkheid tot een stukje terreinrijden (niet verplicht en uitsluitend voor deelnemers met een 4x4). Na afloop kunt u deelnemen aan een gezellig koud en warm buffet. De start van de rit is om 10.30 uur bij Kia dealer ?Autohuis Weka? aan de Microweg 46 te Nijmegen. De rit zal door de mooie omgeving van de Betuwe gaan naar Kia dealer ?Auto Opgenoort ? te Arnhem alwaar de pauze is en u een kop soep krijgt aangeboden. Daar vandaan gaat de rit verder en zal er in de omgeving van Bemmel de mogelijkheid zijn tot een stukje terrein te rijden. Dit is niet verplicht en uitsluitend voor de Sorento en de Sportage. Vervolgens gaat het via een klein stukje Duitsland (paspoort meenemen) en het mooie Groesbeek naar het eindpunt in Heumen. (aankomst ongeveer 16.00 uur) Kosten: Leden van Kia Club Nederland betalen ? 5,-- per auto en voor het buffet ? 13,00 per persoon. (de kosten van het buffet voor kinderen tussen 5 en 16 jaar zijn ? 7,50 per persoon). De kosten voor niet-leden zijn ? 10,-- per auto. Opgave via het inschrijfformulier wat u ontvangen hebt of nog moet ontvangen. Heeft u op 16 februari nog geen inschrijfformulier ontvangen, meldt dit dan bij mij via info@kiaclub.nl.
michel-463 Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 Ik ben er ook zeker bij, en mijn vrouw en de 2 oudste kinderen gaan ook mee. eindelijk een keer mee omdat mijn auto er nu is. vorig jaar kon ik alleen maar hier op de site toezien hoe leuk alles was. Vind het ook heel leuk om mede leden te ontmoeten. Grt michel 463
AJ Mol Posted March 15, 2005 Author Posted March 15, 2005 De belangstelling voor de bol/pijlrit is groot. Al meer dan 20 leden hebben zich op gegeven voor deze bijeenkomst, maar ook het aantal meldingen van Kiarijders welke uitgenodigd zijn door de dealer is goed te noemen. Volgens de laatste berichten rijden er in totaal 43 auto's mee. Ook is er veel belangstelling voor het buffet en zullen we met ongeveer zestig mensen hieraan deelnemen. Dit was de stand van 12 maart. Wilt u nog mee doen, meldt je dan nog snel aan. Dit kan nog tot en met woensdag en dan is het echt afgelopen.
Tazteam Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 Ik neem de digicam echt wel mee, 43 Kia's op een plaats. Ik hoop dat het weer een beetje mee wil helpen, zodat er hele leuke plaatjes gemaakt kunnen worden. Was het al maar zondag................................
AJ Mol Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Het weer ziet er goed uit, dus kan het niet beter. De plaatjes zien we wel in het album. Ik ga er zeker ook weer een paar maken. Tot zondag.
michel-463 Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Alleen heb ik nog geen bevestiging gehad, jullie wel?? Voor de bol/pijl rit Grt. michel
AJ Mol Posted March 19, 2005 Author Posted March 19, 2005 Michel, Niemand krijgt een bevestiging. We kunnen het overwegen om dat in het vervolg te doen. Dan alleen op het forum. Wij registreren iedereen die zich opgeeft. Op de lijst staan allerlei gegevens die we niet openlijk kunnen plaatsen. Dus zo'n file kan niet op het forum. In ieder geval volgen hier de namen van de mensen die mee doen: Groen / Gort / Eijndhoven / Smits / Vreeburg / Sluiter / Rosbergen / Dekkers / Berkelaar / Rehorst / Velleman / Bom / Balken / Steege / Mol / Sijbrands / Empel / Grotenhuis / Willink / Jerphanion / Vollink / Meyerink / Biesheuvel / Eveleens / Rijke / Langeslag / de Witte / Eusman / Wieland / Derks / Stokhof / Timmermans / Polman / Eusman / Platics NP / Janssen / Derks / Kersten Ik heb niet alle gegevens compleet en zeker niet van de mensen die door de dealer zijn uitgenodigd. Het buffet wordt naar schatting bezocht door zo'n 75 a 80 mensen. Ik hoop zo iedereen voldoende te hebben geinformeerd.
Maartje-Sho Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Ik wens jullie heel veel plezier! Ik ga wel werken hoor... heb slaapdienst...
Guest Posted March 21, 2005 Posted March 21, 2005 Beste Twan, Reuze bedankt voor de gezellige dag, op jouw initiatief georganiseerd!! Wij hebben ervan genoten. Alleen nog.................................. ik ben vergeten af te rekenen in het cafe; 4 bier en 3 Spa blauw. Stom he! Kan je mij een giro of banknummer geven, of wil jij dit bedrag voor mij voorschieten, dan krijg je dit de eerst volgende keer dat ik je zie terug. Alvast bedankt Jan Berkelaar
Recommended Posts