RF_Wizard Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Auto: KIA Sportage (2012) Eigenaar: RF_Wizard Toegevoegd Op: 26 september 2012 - 18:40 Korte Omschrijving: Kia Sportage 1.7CRDiPlus Pack Bekijk Voertuig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF_Wizard Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Daar ie dan Te gekke auto, maar moet wel wennen. Vergeleken met de Rio is de Sportage een tank. Ik moet nu zien dat ik voor en achter camera's inbouw, want ik zie de bumper niet RF_Wizard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Daar ie dan Te gekke auto, maar moet wel wennen. Vergeleken met de Rio is de Sportage een tank. Ik moet nu zien dat ik voor en achter camera's inbouw, want ik zie de bumper niet RF_Wizard Welkom RF, en veel plezier met de SP3 Zag je de bumpers van de RIO eerder wel dan Groet Wim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts