Remko .me Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Omdat ik vaak de vraag krijg via PM, zou je even een foto kunnen maken van jouw accessoire.. etc.. dacht ik: Laten we een topic maken waarin je iemand kan verzoeken een foto te maken van hoe het er bij hem uitziet. Quote
Remko .me Geplaatst 27 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2012 Ik begin, een vriend van me heeft ook een Rio en daarbij is de navigatie recht op het dashboard, bij mij zit hij iets scheef op de bolling van de stuurkolom, zie: Iemand een foto van de navigatie op het dashboard zodat ik kan vergelijken? Quote
betominice Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Heb er wel 1 van in het dashboard naar mijn weten zit tie gewoon recht Quote
Wimis on Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Heb er wel 1 van in het dashboard naar mijn weten zit tie gewoon recht foto........ anders oordelen wij wel Quote
Remko .me Geplaatst 27 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2012 w00t, nee dat is het niet.. ik stem voor een forum BAN zomaar niet on topic reageren! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.