Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben Mark en heb deze week de nieuwe Kia Cee'd (Superpack in het wit) besteld .

Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen en ik hoop dat ik op dit forum leuke reacties kan uitwisselen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben Mark en heb deze week de nieuwe Kia Cee'd (Superpack in het wit) besteld .

Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen en ik hoop dat ik op dit forum leuke reacties kan uitwisselen.

@Mark84,

Welkom op dit forum, en gefeliciteerd met je nieuwe bolide.

Wel een snelle aflevering hoor, zie dat soms wel langer duren.

En reacties uitwisselen op dit forum zal zeker kunnen.

Alvast heel veel rijplezier en veel veilige kilometers.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@Mark84,

Welkom op dit forum, en gefeliciteerd met je nieuwe bolide.

Wel een snelle aflevering hoor, zie dat soms wel langer duren.

En reacties uitwisselen op dit forum zal zeker kunnen.

Alvast heel veel rijplezier en veel veilige kilometers.

Grtz.

Specialmade

Bedankt, eigenlijk moest ik ook tot december wachten maar er stond er gelukkig nog eentje in NL.

Ik twijfel alleen of ik er een zwart dak van zou maken, wat zeg jij?

Groet Mark

Geplaatst

Bedankt, eigenlijk moest ik ook tot december wachten maar er stond er gelukkig nog eentje in NL.

Groet Mark

Hoi Mark,

Welkom op het forum.

Ik heb zelf een witte Rio in bestelling staan met een carbon gewrapt dak.

Ik zeg doen!

Gr. Dennis

Geplaatst

Hoi Mark,

Welkom op het forum.

Ik heb zelf een witte Rio in bestelling staan met een carbon gewrapt dak.

Ik zeg doen!

Gr. Dennis

Ik heb inderdaad net wat foto's gezien en denk dat ik het ook ga doen, er zijn alleen ontzettend veel soorten carbon look.

Dus hier moet ik nog even goed op oriënteren.

Groet Mark

Geplaatst

Groet Mark

Een witte auto wordt vanzelf zwart :-) flauw grapje.

Het belangrijkste is dat jij het zelf mooi vind.

Wat ik daarvan vind is dat het sterk afhankelijk is van hoe het

gemaakt wordt, welke structuur en niet in de laatste plaats hoe

is de afwerking.

Suc6 met je beslissing.

Grz.

Specialmade

Geplaatst

test dan meteen maar eens goed dan hoor ik graag hoe tevreden u er over bent die van mij hangt al van dag een

test dan meteen maar eens goed je navigatie dan hoor ik graag hoe tevreden u er over bent die van mij hangt al van dag een de beste test om net niet te doe wat er gezegd word dus als links af dan moet je rechts af laat je navigatie maar goed werken ik hoor graag u bevingen

Hallo allemaal,

test dan meteen maar eens goed dan hoor ik graag hoe tevreden u er over bent die van mij hangt al van dag een
Geplaatst

De navigatie is dezelfde die ook in de Sportage en de Rio? zit, weinig klachten, hij werkt gewoon goed. Soms kunnen er foutjes in zitten, dat heeft elke navi systeem wel.

Geplaatst

De navigatie is dezelfde die ook in de Sportage en de Rio? zit, weinig klachten, hij werkt gewoon goed. Soms kunnen er foutjes in zitten, dat heeft elke navi systeem wel.

wat voor radio heb je dan zou u een foto van de navigatie willen maken zoals wat voor solaire en firmware er in zit zou u mij zeer mee helpen dank u wel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...