Jump to content

hol geluid na reparatie (Kia)

Recommended Posts

Graag een advies bij hetvolgende probleemik heb de motor laten reviseren door lekken de klepppennu is ook de katalysator vervangen omdat deze defect wassinds deze reparatie klinkt de motor hol en lijkt alsof deze meer geluid maakt hij maakt ook meer lawaai eigenlijk vind ik het te veelin de garage kunnen ze niets ontdekken dus hoop ik via dit forum waar veel goede monteurs bij zijn aagesloten de oplossing te vindenik overweeg de auto zelfs weg te doen omdat dit niet fijn rijden is boven de 100 km per uurwie herkent dit of kan een advies gevenhet is zowel op lpg als benzinein de garage zegt men dat dit vaker voorkomt als de katalysator is vervangenik heb er een stalen katalysator in laten lassen de auto maakt net zoveel lawaai als de tijd dat ik heb gereden met de helft van de oude katalysator eruit omdat dit voor de uitlaat zat en hij zijn druk niet kwijt kon vertelde men mijik hoop dat jullie me de goede richting in kunnen helpen want de auto zelf ben ik nog niet moe maar de herrie welalvast bedankt Jac

Lees het hele artikel