Jump to content

Welk merk banden bij aflevering

Foxxx

Recommended Posts

Ik vroeg me af welke banden er op zaten bij aflevering van jullie Rio.Ik heb Milestone Green Sport. Nog nooit ervan gehoord, als je er naar googelt schijnt het een goedkope budget band te zijn. Omdat banden kwa prijs toch heel erg verschillen, vroeg ik me af of mijn dealer hier wat centjens probeerde te besparen. Ik heb 17 inch 205/45 R17 met Kia Busan velgen. Ben benieuwd.

Nee, hij was splinter nieuw. De dealer zij, dat ze leverproblemen met de phantom velgen hadden en toen heb ik voor honderd euro meer de Kia Busan velgen gekregen. Ben er heel blij mee, daar niet van, maar de banden zelf hadden toch iets meer "premium" kunnen zijn.

LM%20velg%20Busan%2017%20inch%20500%20x%20500.jpg

Wat een flutmerk banden om af te leveren. Hier heeft de dealer dus duidelijk erg op bezuinigd.

De velgen zijn daarentegen zeer mooi passend bij de Rio.

ik had hankook eronder maar dat waren stalen vegen heb zelf velgen gekocht idd is milstone niet de beste band die je onder een auto kan zetten maarjah misschien waren die velgen wel duurder en wouw hij het misschien zo compenseren maar dan moeten de mensen die de phantom velgen eronder kregen met aflevering even reageren dan weet je wat daar voor banden omheen zaten

weet niet hoeveel je betaald heb maar continental banden zijn vrij prijzig denk dat je dan nog extra mag betalen

Tja, hij heeft al meer betaald voor de velgen.

Ik zou er sowieso betere banden om willen.

Anders had de dealer dit moeten aangeven.

Wij hebben Kumho op onze 17 inch velgen zitten.

Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft

oeps dubbel post... Post knop reageerde niet..

Geen negatieve berichten over de band zo te lezen.

Is ook reclame van de leverancier, die zal geen slechte reclame maken over zijn eigen importproduct....!

Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft..

na tussen kumho en milestone zit niet veel verschil dusjah dan denk ik dat ik milestone wel beter vind

Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft..

na tussen kumho en milestone zit niet veel verschil dusjah dan denk ik dat ik milestone wel beter vind

Dat had ik ook wel met één antwoord begrepen. :-) :-) :-) :-) :-)

Ik ging er in eerste instantie niet vanuit, maar ik zal het er volgende keer rekening mee houden.... :P