Foxxx Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Ik vroeg me af welke banden er op zaten bij aflevering van jullie Rio.Ik heb Milestone Green Sport. Nog nooit ervan gehoord, als je er naar googelt schijnt het een goedkope budget band te zijn. Omdat banden kwa prijs toch heel erg verschillen, vroeg ik me af of mijn dealer hier wat centjens probeerde te besparen. Ik heb 17 inch 205/45 R17 met Kia Busan velgen. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 zo tehoren heb je dus niet orginele velgen of stalen velgen afgeleverd gekregen heb je zelf voor andere velgen gekozen is het een 2de hands?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxxx Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 Nee, hij was splinter nieuw. De dealer zij, dat ze leverproblemen met de phantom velgen hadden en toen heb ik voor honderd euro meer de Kia Busan velgen gekregen. Ben er heel blij mee, daar niet van, maar de banden zelf hadden toch iets meer "premium" kunnen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Wat een flutmerk banden om af te leveren. Hier heeft de dealer dus duidelijk erg op bezuinigd. De velgen zijn daarentegen zeer mooi passend bij de Rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 ik had hankook eronder maar dat waren stalen vegen heb zelf velgen gekocht idd is milstone niet de beste band die je onder een auto kan zetten maarjah misschien waren die velgen wel duurder en wouw hij het misschien zo compenseren maar dan moeten de mensen die de phantom velgen eronder kregen met aflevering even reageren dan weet je wat daar voor banden omheen zaten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolman_kk Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 in mijn land is het informatie over banden en wielen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Mmm dat wordt een belletje naar je dealer. Ik zou de continentals erop willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 weet niet hoeveel je betaald heb maar continental banden zijn vrij prijzig denk dat je dan nog extra mag betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolman_kk Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dit zijn standaard banden voor mijn land. 17 "wielen met banden en een extra vergoeding 230EUR High-apparatuur, 480EUR Low-apparatuur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 weet niet hoeveel je betaald heb maar continental banden zijn vrij prijzig denk dat je dan nog extra mag betalen Tja, hij heeft al meer betaald voor de velgen. Ik zou er sowieso betere banden om willen. Anders had de dealer dit moeten aangeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Wij hebben Kumho op onze 17 inch velgen zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 http://www.autokompas.nl/banden/item/11092-inter-sprint-komt-met-hp-band-milestone Geen negatieve berichten over de band zo te lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Wij hebben Kumho op onze 17 inch velgen zitten. Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Wij hebben Kumho op onze 17 inch velgen zitten. Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft oeps dubbel post... Post knop reageerde niet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 dubbelpost, sorry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Geen negatieve berichten over de band zo te lezen. Is ook reclame van de leverancier, die zal geen slechte reclame maken over zijn eigen importproduct....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dubbelpost, sorry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dat had ik ook wel met één antwoord begrepen. :-) :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dubbelpost, sorry! jij ook al ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft.. na tussen kumho en milestone zit niet veel verschil dusjah dan denk ik dat ik milestone wel beter vind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Ja heb ik ook Kumho onder mijn 17 inch phantom wielen, winterbanden vredenstein snowtrac 2, maar ik denk dat de dealer dat zelf geregeld heeft.. na tussen kumho en milestone zit niet veel verschil dusjah dan denk ik dat ik milestone wel beter vind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxxx Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 http://www.autokompa...-band-milestone Geen negatieve berichten over de band zo te lezen. klingt niet zo heel verkeerd. had verder nog geen tests gevonden. Kan natuurlijk niet vergelijken met andere banden, behalve dan binnekort in de winter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxxx Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 http://www.autokompa...-band-milestone Geen negatieve berichten over de band zo te lezen. sorry dubbel post...iets gaat niet goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Dat had ik ook wel met één antwoord begrepen. :-) :-) Ik ging er in eerste instantie niet vanuit, maar ik zal het er volgende keer rekening mee houden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts