Specialmade Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 voorkomen van dubbel posten: Type je bericht en druk (1 *) op post. Gaat alles goed dan kom je weer terecht in het topic. Blijft het bericht dan staan druk dan op backspace. Je komt dan weer terug in het topic en zie daar je bericht is zelfs ook nog geplaatst Grtz. Specialmade Quote
RIO Mike Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 whaha jah me macbook tripte hem een beetje daarom Quote
Venga1 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 whaha jah me macbook tripte hem een beetje daarom Tja daarin zit het probleem dus Je gebruikt een MacBook Quote
Specialmade Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 We zijn niet allemaal zo slim.... Ik ook niet.....was toeval Grtz. Specialmade Quote
RIO Mike Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Tja daarin zit het probleem dus Je gebruikt een MacBook apple is het beste van het beste beetje jaloers merk ik ;) Quote
Venga1 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 apple is het beste van het beste beetje jaloers merk ik ;) Haha,nee hoor persoonlijk snap ik weinig van die Apple gekte. Kijk maar wat er weer voor de I(diote) phone 5 Wordt gedaan. Een over gewaardeerde telefoon. Gelukkig denken we niet allemaal het zelfde. He ik bedoel dit zeker niet persoonlijk hoor!!! Ik heb gewoon niets met Apple Snel weer ontopic Quote
snellejelle1985 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 milestone is grote goedkope troep. heb nog nooit banden gehad die zo snel kaal waren. ik zou meteen terug na de dealer gaan hoor! totaal geen wegligging ook. Quote
Urbanfoto Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Ik heb bij de velgen op de afbeelding continentals opstaan. Die worden blijkbaar geleverd standaard op die velgen in Belgie! Quote
Ferry82 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Ik vind die Hankook banden met die bloemetjes wel schatig ..............voor dames Quote
bigmac Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 De 'bloemetjes-banden' zijn de eco-banden (zuiniger ). Ik rijd persoonlijk liever met zuinige banden met bloemetjes, dan met 'stoere' banden die met 5% meer brandstof kosten. 1 Quote
rightone Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 De 'bloemetjes-banden' zijn de eco-banden (zuiniger ). Ik rijd persoonlijk liever met zuinige banden met bloemetjes, dan met 'stoere' banden die met 5% meer brandstof kosten. Oh dus daarom staan die mooie bloemetjes op de banden me vrouw vond het wel wat hebben zulke lieve bloemetjes op de banden ze vond het bijna een vrouwenauto omdat er bij de berijder in de zonneklep ook een spiegeltje zit..... Quote
Presiozo Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik heb ook die 17" kumho op phantoms zitten. misschien leveren ze die wel mee met de velgen en als ze dan die velg niet hebben dan ook geen band ? Volgens mij is dan kumho ook niet al te best maargoed ik zal bij de 15k beurt bij de dealer vragen hoe het met de banden zit, of ze nog een tijdje mee kunnen of niet. Quote
Urbanfoto Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik heb ook die 17" kumho op phantoms zitten. misschien leveren ze die wel mee met de velgen en als ze dan die velg niet hebben dan ook geen band ? Volgens mij is dan kumho ook niet al te best maargoed ik zal bij de 15k beurt bij de dealer vragen hoe het met de banden zit, of ze nog een tijdje mee kunnen of niet. Volgens mijn dealer hier in B zouden het geen slechte bandjes zijn. Zelfs Volkswagen zouden ze nu onder nieuwe wagens plaatsen dus... Quote
Rio Rio Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Heren, weet iemand om de hoeveel km de voorbanden met de achterbanden verwisseld moeten worden? Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 dat ligt aan jou rijstijl natuurlijk maar ik denk dat je bij 20.000 wel aan ruilen toe bent. bij de mazda hoefde het bij 30.000 pas maar dat waren pirelli's Quote
Jordan Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik heb nu 30.000 km gereden en leg ze nog niet om. Ik ga immers toch straks voor de winterbanden. Ik weet wel dat als de bandjes vervangen moeten worden ik ga voor de Michelin Energy Savers. Die heb ik op mijn vorige auto gehad en was er zeer tevreden over Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 welke heb je nu er onder, welke zomerbanden? ik ga geen winterbanden er onder leggen dit jaar! ben benieuwd.... Quote
Jordan Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Nu liggen de standaard Hankooks er nog onder en die zijn ook nog goed. Winterbanden moet ik nog bestellen en heb nog geen idee welke het worden. Dat is natuurlijk ieder voor zich maar ik rijd best veel dus zijn winterbanden geen overbodige luxe. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 @Jordan Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat Hankook banden me altijd goed hebben bevallen . En bij normale rijstijl kan je de vijftig duizend wel halen. Ik over winterbanden altijd gedacht dat het een marketing verhaal was maar nu na één winter weet ik beter. In november gaan ze er weer lekker om. De winterband is van het merk GoodYear type ultragrip. Quote
Jordan Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 @Warmentuuter. Ik zeg ook niet dat de Hankooks slecht zijn. Dit is nu mijn eerste ervaring met de Hankooks en heb er nu 30k mee gereden en als ik het profiel bekijk moeten ze de 50.000 km zeker halen. Alleen als ze aan vervanging toe zijn denk ik toch weer de Michelins aan te schaffen. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Over winterbanden was ik ook eerst sceptisch maar uit eigen ervaring gemerkt dat het wel degelijk verschil maakt. Je hebt echt veel meer grip. Ik heb de Fulda's als winterband gehad en zijn me goed bevallen alleen wat prijzig. Iemand suggesties voor een goede betaalbare winterband? Quote
Presiozo Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Ik kom nooit buiten NL met de auto dus winterbanden die heb ik niet nodig. ( of het moet ineens 15+ dagen gaan sneeuwen hier )Ben wel benieuwd wat voor indicatie de dealer geeft over de levensduur van de banden. nog 1500 KM te gaan en dan is de eerste beurt. Quote
Delta Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 @Warmentuuter. Ik zeg ook niet dat de Hankooks slecht zijn. Dit is nu mijn eerste ervaring met de Hankooks en heb er nu 30k mee gereden en als ik het profiel bekijk moeten ze de 50.000 km zeker halen. Alleen als ze aan vervanging toe zijn denk ik toch weer de Michelins aan te schaffen. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Over winterbanden was ik ook eerst sceptisch maar uit eigen ervaring gemerkt dat het wel degelijk verschil maakt. Je hebt echt veel meer grip. Ik heb de Fulda's als winterband gehad en zijn me goed bevallen alleen wat prijzig. Iemand suggesties voor een goede betaalbare winterband? Ik heb deze besteld : Dunlop 3D per stuk € 85,95 (all in prijs) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.