Jump to content

Even voorstellen!

Recommended Posts

Hoi ik ben Dave. We hebben onlangs een Kia Cee'd s.w. gekocht uit 2011, de 'seven' edition, met als extra een orginele trekhaak door de dealer Kia Helmond laten monteren. Er zit ongeveer 20.000 km erop, momenteel. Superfijne auto en ruim, we waren eerst Citroen rijders, eerst een C3, daarna een C4 2008 (we hebben twee kinderen) en als laaste (die hebben we dus onlangs ingeruild) een Berlingo Multispace 1.6 2009. Die hebben we weggedaan vanwege het enorme gewicht en hij was nogal dorstig... Valt trouwens wel op dat de stoelen van Kia stugger zijn, die op lange afstanden wel prettig zijn voor je rug. Kwam bij Kia terecht omdat mijn pa een Kia rijder is (een nieuwe Rio (2012), daarvoor had ie een Kia Cee'd 'seven' hatchback 2011) en mijn schoonbroer een Kia Picanto (2012) allen gekocht bij dezelfde Kia dealer, dus ik was wel gechameerd van de modellen van Kia en de uitrusting, en zeven!! jaar garantie, trouwens ook de rijeigenschappen. Ik heb mijn Kia Cee'd s.w. ong. 2 weken, dus zal mijn benieuwen hoe die ons bevalt :)Gr. Dave D.

(offtopic)P.s. ik ben ook een enorme Vespa fan (heb een Vespa Lxv 50 2t), mijn andere hobby:)

hallo Dave leuk verhaal zeg maar k denk dat hij je wel gaat bevalen

ik ben zelf al aan mijn derde kis bezig en heb er nog nooit spijt van gehad

Dank je Pimpmaster, jij hebt ook een bijzondere Kia Rio zag ik net... Helemaal af he? Leuk met die uitlaten:)

Welkom en veel plezier met de auto. Grappig ik heb als hobby ook vespa's maar dan de gewone brommers ik heb een Vespa ciao uit 1968 een uit 1974 en een boxer uit 1972. Helemaal origineel en gerestaureerd.

• Like 1

Dank je Pimpmaster, jij hebt ook een bijzondere Kia Rio zag ik net... Helemaal af he? Leuk met die uitlaten:)

af is hij nog niet helemaal ik kom steeds weer wat leuks tegen dus het word een heel project maar dit is dan ook wel mijn eerste kia waar

bij ik dit doet en waarbij het leuk is om te doen

Dank je Jim.

Hoi Jim, dat is toevallig.. Toen ik 15 was kreeg ik een oude Vespa Boxer van mijn pa. Dat was een oranje, met zo'n verchroomd rekje boven het motorblok. Heb ik later nog mintgroen gespoten met wit, mijn Boxer. Heb ik helaas geen foto van. Nu aantal jaartjes later toch een Vespa gekocht, blijft een leuke hobby, he? ( in de tussentijd had ik nog een Gilera Runner en een Italjet formula 50 gehad, dat was in de jaren '90 en '01).

Gr. Dave.

@ xtra40: ja, eigenlijk is het herkenbaar. Weliswaar heb ik niet echt een gepimpte Kia Cee'd Sporty Wagon gezien, jammergenoeg. Wat jij hebt gedaan met je Kia Rio, dat doe ik met mijn Vespa Lxv, je komt elke keer weer wat accesoires tegen, op bepaalde sites en Ebay. En dan de fun om het op je voertuig te monteren.. Herkenbaar :)

Mijn pa heeft trouwens ook een Rio, orgineel dan. Ik zal die een keer fotograveren.

Gr. Dave.

• Like 1

Ook even offtopic, een paar foto's van mijn collectie.

De boxer wordt nog gerestaureerd en origineel mintgroen gespoten.

De oranje ciao heb ik net klaar.

En de grijze blijft zo is helemaal origineel met 19 inch wielen en knijprem en geen voorvering uit 1968. Een van de eerste dus.

post-6447-1349973291,56_thumb.jpg

post-6447-1349973314,76_thumb.jpg

post-6447-1349973332,92_thumb.jpg

• Like 1

Hey Jim! Het zijn mooie plaatjes....vooral die grijze met knijprem.. Zo zag die boxer van mij er ook uit, voordat ik die mintgroen had gespoten!

Zien er echt mooi uit, leuke dat je ze verzameld. Ik zal zometeen mijn Vespa Lxv eens uploaden, die is portofino groen.

Gr. Dave.