Kiaclub Nieuwsrobot Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Vanachter een pc is het lastig te beoordelen of het de verdamper is of een injector.Voor verdampers zijn revisie setjes te verkrijgen en misschien moet die opnieuw ingeleerd worden (stappenmotor op de verdamper).Een gasboer kan drukken af en uitlezen en daar zal de deze diagnose uitgekomen zijn.Het kunnen ook de kleppen zijn die niet meer goed sluiten,maar dan zou je de klachten ook op benzine moeten hebben.Zijn de filters van de gasinstallatie al eens vernieuwd?. Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.