Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Fotolijstje RIO vullen....

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag had mijn vrouw de auto nodig en heb haar enorm verrast, zie foto.

Nu stond er deze tekst op maar er kan natuurlijk ook een QR-code op komen staan.

Ik dacht dat het misschien wel wat is om een setje van 12 verschillende "labels" te maken

zodat je deze kunt afwisselen. Je kunt kan zelf aangeven wat je op de labels wilt hebben,

alles is mogelijk. Kaartjes zijn van de zelfde kwaliteit als het voorbeeld kaartje.

Is hier misschien interesse voor?

post-5560-0-62080500-1350384809_thumb.jpgpost-5560-0-80034300-1350384808_thumb.jpg

Geplaatst

Leuk idee, vooral die eerste. Heb zelf geen QR code lezer en mijn vrouw zeker niet.

Heb zelf vandaag, na lang wachten, een navigatie houder binnen gekregen die, als het goed is, hier perfect op zou moeten passen. Idee uiteraard hier op dit forum opgedaan. Zal het vanavond uitproberen en indien het goed lukt een foto plaatsen en de link.

Geplaatst

Dat is echt goedkoop!!

Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder.

Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje.

Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!!

En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken.

Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden :clown:

Geplaatst

Dat is echt goedkoop!!

Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder.

Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje.

Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!!

En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken.

Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden :clown:

Moest je de Rio in B komen kopen he ;).

Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen.

Geplaatst

Moest je de Rio in B komen kopen he ;).

Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen.

Is het ook niet alleen in de superpack?

Brr, het idee al...

Geplaatst

nou ik heb bij de dealer een mooi bakje besteld dus binnen kort gaat dat lijstje er uit en komt er een bakje voor in de plaats

Dat zal je dan misschien hebben wat wij hier in B hebben gok ik...

Geplaatst

Zoals al aangegeven, het was niet mijn idee. Idee hier op dit forum opgedaan.

Geplaatst

We raken een beetje van het padje af.....!

Baggio vroeg of er belangstelling is voor zijn idee (diverse inserts) voor het fotolijstje.

Geplaatst

Ik vind het net zoals Smart jammer dat we wederom ingaan op het fotolijstje (die ik naar tevredenheid gebruik en leuke reacties op krijg)

Leuk idee Baggio!

Ik zelf heb er een foto van mij en mijn partner inzitten :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...