Jump to content
Onderdelenshop24.com

Fotolijstje RIO vullen....


Recommended Posts

Posted

Vandaag had mijn vrouw de auto nodig en heb haar enorm verrast, zie foto.

Nu stond er deze tekst op maar er kan natuurlijk ook een QR-code op komen staan.

Ik dacht dat het misschien wel wat is om een setje van 12 verschillende "labels" te maken

zodat je deze kunt afwisselen. Je kunt kan zelf aangeven wat je op de labels wilt hebben,

alles is mogelijk. Kaartjes zijn van de zelfde kwaliteit als het voorbeeld kaartje.

Is hier misschien interesse voor?

post-5560-0-62080500-1350384809_thumb.jpgpost-5560-0-80034300-1350384808_thumb.jpg

Posted

Leuk idee, vooral die eerste. Heb zelf geen QR code lezer en mijn vrouw zeker niet.

Heb zelf vandaag, na lang wachten, een navigatie houder binnen gekregen die, als het goed is, hier perfect op zou moeten passen. Idee uiteraard hier op dit forum opgedaan. Zal het vanavond uitproberen en indien het goed lukt een foto plaatsen en de link.

Posted

Dat is echt goedkoop!!

Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder.

Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje.

Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!!

En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken.

Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden :clown:

Posted

Dat is echt goedkoop!!

Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder.

Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje.

Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!!

En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken.

Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden :clown:

Moest je de Rio in B komen kopen he ;).

Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen.

Posted

Moest je de Rio in B komen kopen he ;).

Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen.

Is het ook niet alleen in de superpack?

Brr, het idee al...

Posted

nou ik heb bij de dealer een mooi bakje besteld dus binnen kort gaat dat lijstje er uit en komt er een bakje voor in de plaats

Dat zal je dan misschien hebben wat wij hier in B hebben gok ik...

Posted

Is het ook niet alleen in de superpack?

Brr, het idee al...

Wij hebben hier enkel Lounge Acces en Fusion en Sense dus...

De Lounge is de 'goedkoopste' en de Sense 'de duurste'.

Posted

Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!!

Zoals al aangegeven, het was niet mijn idee. Idee hier op dit forum opgedaan.

Posted

We raken een beetje van het padje af.....!

Baggio vroeg of er belangstelling is voor zijn idee (diverse inserts) voor het fotolijstje.

Posted

Ik vind het net zoals Smart jammer dat we wederom ingaan op het fotolijstje (die ik naar tevredenheid gebruik en leuke reacties op krijg)

Leuk idee Baggio!

Ik zelf heb er een foto van mij en mijn partner inzitten :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...