Baggio Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Vandaag had mijn vrouw de auto nodig en heb haar enorm verrast, zie foto. Nu stond er deze tekst op maar er kan natuurlijk ook een QR-code op komen staan. Ik dacht dat het misschien wel wat is om een setje van 12 verschillende "labels" te maken zodat je deze kunt afwisselen. Je kunt kan zelf aangeven wat je op de labels wilt hebben, alles is mogelijk. Kaartjes zijn van de zelfde kwaliteit als het voorbeeld kaartje. Is hier misschien interesse voor? Quote
Huizebakker Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Leuk idee, vooral die eerste. Heb zelf geen QR code lezer en mijn vrouw zeker niet. Heb zelf vandaag, na lang wachten, een navigatie houder binnen gekregen die, als het goed is, hier perfect op zou moeten passen. Idee uiteraard hier op dit forum opgedaan. Zal het vanavond uitproberen en indien het goed lukt een foto plaatsen en de link. Quote
Huizebakker Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Ben er zeer tevreden over, past precies. Heb hem hier vandaan: http://www.tinydeal.com/clip-style-universal-car-bracket-with-suction-cup-for-iphone-p-65974.html 1 Quote
Venga1 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Dat is echt goedkoop!! Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder. Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje. Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!! En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken. Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden Quote
Urbanfoto Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Dat is echt goedkoop!! Ze zijn hier in nederland normaal gesproken veel duurder. Zelf heb ik lang nagedacht om een Rio te kopen, maar 1 van de minpunten vond ik echt dit oudbollige fotolijstje. Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!! En je hebt direct een goede oplossing gevonden om dat onzinnige lijstje weg te werken. Mijn excuses aan de mensen die dit foto lijstje een topper vinden Moest je de Rio in B komen kopen he . Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen. Quote
Venga1 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Moest je de Rio in B komen kopen he . Wij kennen dat hier niet dat fotolijstje! Bij ons is het klein opbergvakje voor bijv de afstandbediening van de radio in te leggen. Is het ook niet alleen in de superpack? Brr, het idee al... Quote
xtra40 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 nou ik heb bij de dealer een mooi bakje besteld dus binnen kort gaat dat lijstje er uit en komt er een bakje voor in de plaats Quote
Urbanfoto Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 nou ik heb bij de dealer een mooi bakje besteld dus binnen kort gaat dat lijstje er uit en komt er een bakje voor in de plaats Dat zal je dan misschien hebben wat wij hier in B hebben gok ik... Quote
Urbanfoto Geplaatst 16 Oktober, 2012 Geplaatst 16 Oktober, 2012 Is het ook niet alleen in de superpack? Brr, het idee al... Wij hebben hier enkel Lounge Acces en Fusion en Sense dus... De Lounge is de 'goedkoopste' en de Sense 'de duurste'. Quote
Huizebakker Geplaatst 17 Oktober, 2012 Geplaatst 17 Oktober, 2012 Je/het idee van deze houder vind ik echt een super idee, en het staat nog goed ook!! Zoals al aangegeven, het was niet mijn idee. Idee hier op dit forum opgedaan. Quote
sarkesteijn Geplaatst 17 Oktober, 2012 Geplaatst 17 Oktober, 2012 Bij mij zat er al standaard een vakje in. Geen fotolijstje. En ik kom (gelukkig) niet uit België... Quote
Smart Geplaatst 17 Oktober, 2012 Geplaatst 17 Oktober, 2012 We raken een beetje van het padje af.....! Baggio vroeg of er belangstelling is voor zijn idee (diverse inserts) voor het fotolijstje. Quote
Remko .me Geplaatst 17 Oktober, 2012 Geplaatst 17 Oktober, 2012 Ik vind het net zoals Smart jammer dat we wederom ingaan op het fotolijstje (die ik naar tevredenheid gebruik en leuke reacties op krijg) Leuk idee Baggio! Ik zelf heb er een foto van mij en mijn partner inzitten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.