Jump to content

Recommended Posts

Posted

WOW!!!

Not for the Durch market unfortunately!!

Barry

• 1 year later...
Guest GreyGriffin
Posted

[ATTACH]212[/ATTACH]

Inmiddels is de Forte Koup voor de Amerikaanse markt werkelijkheid geworden: 10 year warranty, of 100.000 mile. Da's niet verkeerd. Als je er prachtige foto's van wilt zien in super hoge resolutie, ga dan naar:

Kia Media

Het zijn er werkelijk tientallen. Plus overzichten met specificaties, features en options. Overigens ook van de andere US-Kia's. De site is eigenlijk bedoeld voor de media, vandaar die fantastische (druk)resolutie. Maar het is natuurlijk niet verboden er eens lekker rond te snuffelen...

Jullie hebben natuurlijk al lang begrepen dat ik een stille liefde koester voor de Koup, maar die zal altijd onbeantwoord blijven....

Vriendelijke groet,

GreyGriffin

post-1520-1297852811,98_thumb.jpg

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo willem1,

Nee, aan importeren uit de VS ga ik maar niet beginnen. Dat levert inderdaad een ontzettend gedoe op met alle EU-regeltjes, tot de koplampglazen aan toe. Maar wie weet komt de Californische Forte Koup nog wel eens 'officieel' naar Europa. Ik blijf stiekem hopen!

Vriendelijke groet,

GreyGriffin

Posted

Hierin heb je gelijk het is echt een gedoe met de EU-regeltjes.

Dat krijg je heden ten dage zelfs al met het invoeren van een Duitse wagen.

Alleen aan te raden als je heelveel tijd hebt en stress bestendig bent.

Groetjes,

Relena

Guest GreyGriffin
Posted

Hoi Relena,

Tijd heb ik wel, met mijn stressbestendigheid is het een tikkie minder riant gesteld... Maar als er in Europa nou veel mensen bij de Kia-importeur aandringen op overkomst van de Koup, dan weet je maar nooit wat er gebeurt. En eerlijk is eerlijk: in de US hebben ze geen Cee'd, en die van mij rijdt best heel erg lekker!

Bye,

GreyGriffin

Guest GreyGriffin
Posted

Net lees ik op kia-buzz.com (de blog-site van Kiamotors), dat de Forte (Cerato) Koup waarschijnlijk wel in Oost-Europa zal worden uitgebracht. Roemeni

Posted
Net lees ik op kia-buzz.com (de blog-site van Kiamotors), dat de Forte (Cerato) Koup waarschijnlijk wel in Oost-Europa zal worden uitgebracht. Roemeni