Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio Design editie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Raar volgens mij dealer mocht je gewoon wachten tot het nieuwe jaar. (volgens de voorwaarden van de 1000 euro extra inruil) en ook de bpm had geen probleem hoeven zijn als het kenteken maar voor 31-12 aangevraagd wordt. ( de te naamstelling is dan in 2013 maar kenteken is al eerder aangevraagd). Bij mijn dealer was het totaal geen probleem. Erg jammer dat je nu een auto moest nemen die je misschien liever niet had gehad. :-)

Klopt, maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het schip voor die tijd in Rotterdam is. Maar ik vind dit niet erg hoor, ben net zo blij met het extra setje wielen met winterbanden :)

• Like 1
Geplaatst

Klopt, maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het schip voor die tijd in Rotterdam is. Maar ik vind dit niet erg hoor, ben net zo blij met het extra setje wielen met winterbanden :)

Wanneer is hij dan nu afgeleverd?

Want de vsm boot :-) Was er al op 15-12.

Geplaatst

Wanneer is hij dan nu afgeleverd?

Want de vsm boot :-) Was er al op 15-12.

Ik heb de mijne vanaf begin December, de VSM boot werd geschat op aankomst 25 Dec met de kans dat er nog wat vertraging op zou zitten, vertraging zou dan inhouden geen extra inruilpremie (loopt tot 27/12), kans op bpm verhoging........ En zoals ik al zei, relativerend vind ik het VSM gebrek niet zo spannend en het alternatief van de winterbanden met velg was voor ons prima.

Maar ik moet zeggen, de auto bevalt zeer goed, ik reed eerst een renault scenic maar qua rijcomfort doet de rio niet onder, ook de inrichting vind ik toip, leer stuurtje, pookje mooie tellers etc....ik had er ook nog een middenconsole bij genomen.

Gisteren nog wel instaplijsten via ebay besteld :)

Geplaatst

Mag ik vragen wat de middenconsule, ik neem aan die van de superpack kostte? Ik begrijp je hele redenering zeker maar denk toch dat je informatie niet helemaal juist geweest is of niet goed geinformeerd door je dealer. Maar nogmaals iedereen moet zijn/haar overwegingen maken mbt het vsm systeem.

Geplaatst

Middenconsole is eigenlijk niet het juiste woord, het is de middenarmsteun zoals die in de accessoire lijst bij de dealer omschreven staat.

Middenarmsteun met opbergvak "Voor een nog beter comfort is deze middenarmsteun leverbaar.prijs € 265,00 incl. montage. "

Geplaatst

Bescherming van je lak bij het insappen.

Zeker als je kinderen hebt die bij het uitstappen op je dorpel gaan staan. Heb op mijn Venga ook de instaplijst en voor de Rio ziiten ze er ook op bij aflevering. (de orginele kia)

Geplaatst

Gisteren is onze design edition afgeleverd. Vandaag eerste ritje gemaakt. Positief is te noemen dat hij veel beter veert dan een Venga en de kwaliteit van de gebruikte materialen lijkt nu beter. VB de bedienhendels aan het stuur zien er hetzelfde uit als de Venga maar voelen beter aan. Ook de sleutel lijkt een soft touch laagje te hebben tov van mijn oude kia's (cee'd en venga). Negatief tot nog toe is het wennen aan de lagere zit tov de Venga. Hebt veel minder zicht op de weg en zeker met achteruit parkeren ben ik blij dat er piepers zitten.

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Achteruit parkeren is een kwestie van je spiegels goed gebruiken. Ik vertrouw die piepers toch niet 100%.

Geplaatst

Achteruit parkeren is een kwestie van je spiegels goed gebruiken. Ik vertrouw die piepers toch niet 100%.

Die van de Rio zijn veel kleiner dan van een Venga. Dat is het grote wen punt. De piepers zijn een handig hulpmiddel maar kijken blijft toch het beste :winkiss:

Geplaatst

Als ik het zo lees ben ik maar al te blij met mijn achteruitrijcamera...

Af en toe moet ik ook in een andere auto rijden die het niet heeft, en dan is echt wennen hor...

Geplaatst

De poepjes werken prima, als je maar rustig achteruitrijdt. Hebben erbij mij nog nooit naast gezeten. In het begin ben ik wel een paar keer buiten de auto gaan kijken hoeveel ik nog had.

Geplaatst
De poepjes werken prima, als je maar rustig rijdt.

Lekker dan....!

Verzonden vanaf mijn iPhone.

• Like 1
Geplaatst

Hahaha....ik dacht al zoiets!

Verzonden vanaf mijn iPhone.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...