Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

wij rijden tijdelijk met een Cerato EX 2.0, fulloptions.

We willen toch even een rij-impressie geven van deze auto, omdat dit misschien potentiele kopers kan beinvloeden.

Voordelen:

De wagen rijdt in 1 woord super.

De wegligging is zeer goed en de vering is helemaal af, omdat wij een paar dagen over Belgische wegen hebben gereden en deze verre zijn van ideaal. :wink:

De auto laat zich lekker door het verkeer leiden, je merkt niet dat je in een grote auto rijdt.

De 2-liter die wij tot onze beschikking hadden is soepel en heeft flink wat vermogen in huis wat het inhalen op de grote weg goed tot zijn recht komt.

Het interieur is lekker licht en modern (trendy) uitgevoerd

Ruime opbergmogelijkheden door de gehele binnenzijde.

Nadelen:

Ondanks dat het een 2 liter motor is, is het motorgeluid goed aanwezig in de auto, had best iets beter geisoleerd mogen zijn.

Zeer omslachtige climat-control aan boord, je moet diverse knoppen gebruiken om alles in te stellen, je blijft op knopjes drukken, had iets simpeler gemogen.

Grootste nadeel:

Brandstofverbruik is hoog, wij hebben ca 400 km gereden, en daarvan 90% op de grote weg, en dan een verbruik van 1:10, is ondanks nieuwe brandstoftechniek wel erg aan de hoge kant.

De auto lijkt ons al ingereden want hij heeft al 6000 km gedraait dus dat zit wel snor.

Eindoordeel:

Zeer ruime reisauto met een lekker weggedrag en een zeer soepele motor.

Kortom zijn geld zeker waard.

• 1 year later...
Posted

Wij rijden ook met een 2 liter Cerato..

Vind dat je de motor zowat niet hoort..

maarjah.. de motor moet je altijd wel een beetje horen vind ik haha

de wegligging is super..alleen waren eerst wel wat problemen met de wegligging..zitten nu brede sloffen onder.en het rijd heerlijk..

hier wat foto's

http://rapidshare.de/files/14859117/sportage_de_vries.jpg.html

http://rapidshare.de/files/14859157/sportage_de_vries1.jpg.html

http://rapidshare.de/files/14859183/sportage_de_vries2.jpg.html

http://rapidshare.de/files/14859213/sportage_de_vries3.jpg.html

http://rapidshare.de/files/14859265/sportage_de_vries5.jpg.html

als het goed is komt er nog een spoilerset op..

en een wat sportievere uitlaat..

als je de link aanklikt... moet je rechtsonder op Free drukken..

Posted

H? Philip, wat gaan we doen.....????? Gaan we onverwachts "vreemd"????

Toch geen plannen h????

Groeten

Barry

Posted

Hallo Blacktiger,

Wat een omslachtige manier om foto's te tonen.

Ik heb op free geklikt maar dan komt er iets van paypall in beeld.

Nee dank je.

Misschien zie ik iets het over het hoofd.

Gewoon ff in album zetten hier op forum is echt stukken eenvoudiger.

Ben benieuwd naar je foto's.

Frans

Posted
H? Philip, wat gaan we doen.....????? Gaan we onverwachts "vreemd"????

Toch geen plannen h????

Groeten

Barry

Hey Barry,

We doen niets, als je de datum goed bekijkt, zie je dat het 2005 is.

En we hadden met onze Pica destijds zoveel pech en ongeluk dat de auto weer naar de dealer moest en toen kregen we de Cerato in bruikleen.

Daardoor kon ik ook mijn ervaring hier wegzetten, was toen het eerste en enige bericht................................heel jammer.

Maar daar is nu verandering in gekomen, dus wachten we gespannen af wat de foto's gaan worden van Blacktiger.

Philip

Posted

Hoi Philip,

Sorry hoor dat ik niet goed heb opgelet qua datum. Ik schrok al joh! Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken en blijf je "onze" Pica trouw.

En....fijn dat je met je huidige Pica meer plezier hebt en minder problemen.

Wat die Cerato betreft, geen verkeerde auto zoals je 'm beschreef. Ben benieuwd naar de foto's van Blacktiger. Wel een hele gebruikers onvriendelijke wijze van het benaderen van foto's overigens.

Groeten,

Barry

Posted
Hallo Blacktiger,

Wat een omslachtige manier om foto's te tonen.

Ik heb op free geklikt maar dan komt er iets van paypall in beeld.

Nee dank je.

Misschien zie ik iets het over het hoofd.

Gewoon ff in album zetten hier op forum is echt stukken eenvoudiger.

Ben benieuwd naar je foto's.

Frans

sorry mijn excuses.. ik ga gelijk kijken hoe ik ze wat beter neer kan zetten

sportagedevries2wu.th.jpg

sportagedevries15kj.th.jpg

sportagedevries28lf.th.jpg

sportagedevries37vd.th.jpg

sportagedevries59sy.th.jpg

zo moet het beter zijn..

hij is trouwens van me ouders hoor,alleen ik rijd er eigenlijk altijd in haha.en mag zelf gelukkig zegge wat ik wil haha.. ben apatrots op die auto.. man man rijd echt heerlijk

Posted

Ziet er zeer netjes uit, mooie foto's.

En wat betreft dat de auto van je ouders is, geeft toch niets, want goedkoper als op deze manier kan je nooit niet rijden :wink::wink:

Veel plezier ermee.

Philip

Posted

Ja dit is wel een prettiger manier om de foto's te benaderen.

Dat ziet er mooi uit hoor en dat nav-systeem zit er ook prachtig ge?ntegreerd in. Die 17" staan er bijzonder fraai onder.

Wees maar zuinig op je ouders, want dat is wel een hele goedkope manier van fraai autorijden!!

Barry

Posted
Ja dit is wel een prettiger manier om de foto's te benaderen.

Dat ziet er mooi uit hoor en dat nav-systeem zit er ook prachtig ge?ntegreerd in. Die 17" staan er bijzonder fraai onder.

Wees maar zuinig op je ouders, want dat is wel een hele goedkope manier van fraai autorijden!!

Barry

ja mooi he staat nu op 17.000 geloof ik.. weet zeker dat ik er minimaal 14 van heb gerede.. ja maarjah,voordat ik als patsertje overkom haha,, ben net 21.. zo zit iknie in elkaar.. dus vandaar.. maar me pa wil zo en zo er een spoilerset op.. en richtingaanwijzers in de spiegels.. en ik wil er een bruluitlaatje op.. niet overdreve.. maar beschaafd :)

haha naja..ik tank hem ook weleens hoor..

laatst stond ik bij de wasstraat..gelijk bekijks..

Guest Herman
Posted

Mooie auto! Ziet er sportief uit. Kom ze niet heel erg veel tegen, dus je rijdt nog redelijk exclusief ook.

Nog veel fijne kilometers.

Posted
Mooie auto! Ziet er sportief uit. Kom ze niet heel erg veel tegen, dus je rijdt nog redelijk exclusief ook.

Nog veel fijne kilometers.

ja was laatst ook 1 of andere meeting ofzo vanuit KIA geregeld. waren we ook. heeft de directeur er ook in gezete.. schijnt de enige te zijn die zo rijd..dat leer zit trouwens ook in de deuren.. schijnt ook uniek te zijn