Ri026 Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Ondertussen al iemand die een aftermarket armsteun heeft geplaatst én daar goede ervaringen mee heeft? Quote
djendura Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Ja ik bij www.concept-s.nl besteld even mail sturen met welke auto binnen 2 dagen binnen. Heb een echt ledere gekocht met wit stiksel je hebt nog keuze in de kleur van je stiksel Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
djendura Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 1 Quote
Ri026 Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Thnxs, dat ziet er heel goed uit! Zal ook eens informeren. Quote
Jack_z Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 die aftermarket armsteunen van rond de 80 euro zijn echt zo slecht nog niet hoor, ze passen heel goed in de console, nadeel is dat je ze met 4 kleine parker schroefjes vast moet zetten, maar als je hem erna verwijdert zie je daar ook eigenlijk niets van. ik ben er in ieder geval super tevreden over Quote
djendura Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Deze was iets duurder dan 80 euro alleen dat komt door het echte leer en de witte stiksel. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.