Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

djendura

Leden
  • Aantal Items

    42
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door djendura

  1. djendura

    dakspoiler

    Ik kwam tijdens het snuffelen op internet deze dakspoiler tegen. Wat vinden jullie er van?? Doet mij denken aan de spoiler van de GT-Line. https://www.carparts-expert.com/nl/shop/kia/rio-yb-2017/kia-rio-yb-2017-heden-5-deurs-hatchback-dakspoiler-detail.html
  2. Zeker! https://www.armsteunwinkel.nl/alle-producten/kia/rio-2017-/p-1/ 3 soorten.
  3. djendura

    Xenon Kia Rio

    Ja het gaat ook niet echt voor de functie maar voor de look dat als je de bocht om gaat dat het er wel hetzelfde uit ziet.
  4. djendura

    Xenon Kia Rio

    Oke en heb je je bochtverlichting ook meegenomen?
  5. djendura

    Xenon Kia Rio

    Heb je toevallig fotos misschien ook wel interesseEn hoeveel k zit er in?
  6. djendura

    GESPOT !

    Ik rij in een witte met zwart gewrapt dak. Rijd wel vaak in die buurt Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
  7. opvulringen??
  8. Of misschien geel past bij de remklauwen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  9. Gok dat jullie hem ook in de kleur van de auto gaan spuiten? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  10. Dik! Ben er ook mee bezig hoe zijn de verzendkosten? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  11. djendura

    Zwart dak of toch niet

    Miss een idee voor een groupbuy? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  12. wat voor xenon heb je er nu in zitten dan?
  13. Achterbumper met die centrale uitlaten zijn heel gaaf! Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  14. Oke dan is het wel interessant. Volgens mij is dat ook een klein steuntje. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  15. Vet al een tijdje naar op zoek! Zie alleen niet goed of er gaten moeten geboord worden of niet Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  16. djendura

    (MIDDEN-) ARMSTEUN

    Deze was iets duurder dan 80 euro alleen dat komt door het echte leer en de witte stiksel. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  17. djendura

    (MIDDEN-) ARMSTEUN

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  18. djendura

    (MIDDEN-) ARMSTEUN

    Ja ik bij www.concept-s.nl besteld even mail sturen met welke auto binnen 2 dagen binnen. Heb een echt ledere gekocht met wit stiksel je hebt nog keuze in de kleur van je stiksel Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  19. Heel gaaf! Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  20. Oke goed om te horen!. Wou er ook 1 maar was altijd bang er voor dus eigenlijk nooit gedaan. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  21. Ja werkte nu wel. Nette speakers. Erg jaloers op je tweeters in de a stijl probeer ze te krijgen maar nog niet succesvol Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  22. Link werkt niet lekker Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  23. Hmm daar luister ik zelf nooit zo naar haha. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  24. Wat voor merk geluid heb je er nu in zittrn als ik vragen mag Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
  25. Blikken van jaloezie waarschijnlijk Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...