Jump to content
Onderdelenshop24.com

De Phantom 17 inch velgen en de winter....


Recommended Posts

Posted

Ik ben van plan deze winter toch door te rijden op de mooie phantom velgen. wij rijden namelijk maar zon 8000 tot 10.000 km per jaar, en ruilen gemiddeld iedere 3 a 4 jaar onze auto in. we krijgen dus nog geen eens een setje voorbanden versleten in de tijd dat wij auto rijden. het is dus onvoordelig voor ons om steeds winterbanden voor een andere auto te kopen.

maar hoe verhouden de phantoms zich, als je ze elke week schoon maakt, in de winter?

Posted

Kzou voor 100 euro gwn een setje staal kopen. De meeste auto's hebben 4x100 teminste heel veel. Dus je bent ze ook zo weer kwijt

Posted

Ik rijd waarschijnlijk ook de winter met Phantoms. Mijn vorige auto heb ik 7 jaar gehad en altijd mijn lichtmetalen velgen eronder gehouden. Kwestie van een paar keer per week ff je velgen schoonmaken met een sopje! ;)

Posted

Plasti dip. Heel YouTube staat er mee vol.

Busje kost iets van 12 euro en daar kan je ongeveer 2 velgen mee doen.

Je spuit het erop en in de zomer trek je het er weer vanaf.

Zit erg te twijfelen om het zelf ook te doen bij mijn velgen.

Ik ga het wel gebruiken voor een andere toepassing.

Het tinten van mijn achterlichten, busje is besteld.

Maar dat heeft niks met dit topic te maken! :wink:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...