snellejelle1985 Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Ik ben van plan deze winter toch door te rijden op de mooie phantom velgen. wij rijden namelijk maar zon 8000 tot 10.000 km per jaar, en ruilen gemiddeld iedere 3 a 4 jaar onze auto in. we krijgen dus nog geen eens een setje voorbanden versleten in de tijd dat wij auto rijden. het is dus onvoordelig voor ons om steeds winterbanden voor een andere auto te kopen. maar hoe verhouden de phantoms zich, als je ze elke week schoon maakt, in de winter? Quote
sarkesteijn Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Effe in de plasti dip zetten. Beschermt het en je haalt het er zo af! Quote
RB- Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Kzou voor 100 euro gwn een setje staal kopen. De meeste auto's hebben 4x100 teminste heel veel. Dus je bent ze ook zo weer kwijt Quote
RioTom Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 En anders smeer je ff vaseline over de bouten die worden wel iets aangevreten namelijk Quote
Joencis Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Ik rijd waarschijnlijk ook de winter met Phantoms. Mijn vorige auto heb ik 7 jaar gehad en altijd mijn lichtmetalen velgen eronder gehouden. Kwestie van een paar keer per week ff je velgen schoonmaken met een sopje! Quote
snellejelle1985 Posted October 23, 2012 Author Posted October 23, 2012 Tja ik denk ook dat t gewoon veel poetsen wordt! Wat is zon velgen plastic eigenlijk? Quote
sarkesteijn Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Plasti dip. Heel YouTube staat er mee vol. Busje kost iets van 12 euro en daar kan je ongeveer 2 velgen mee doen. Je spuit het erop en in de zomer trek je het er weer vanaf. Zit erg te twijfelen om het zelf ook te doen bij mijn velgen. Ik ga het wel gebruiken voor een andere toepassing. Het tinten van mijn achterlichten, busje is besteld. Maar dat heeft niks met dit topic te maken! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.